Cifra de afaceri a atelierului de cofetărie artizanală Angeline Cake Boutique, deținut în București de soții Andreea și Marius Simion, a crescut la 1,7 milioane de lei în 2022, de la 1,2 milioane de lei în 2021.
Până la finele anului, conducerea companiei estimează să ajungă la afaceri de 4,3 milioane de lei, pe fondul investițiilor derulate anul trecut cât și datorită celor prevăzute în 2023. Este vorba despre o creștere de 2,5 ori mai mare, iar printre investițiile menționate se află și 15.000 de euro într-un proces de digitalizare, în urma căruia a fost lansat, de curând, și magazinul online.
„Clienții noștri au căutat diversitate și noutate în 2022. Astfel, produsele vedetă (ocupând topul vânzărilor noastre) au fost pasteis de nata și tortul Red Velvet și au însumat aproximativ 15% din total încasări, în proporții relativ egale”, spune Andreea Simion, partener Angeline Cake Boutique.
Pentru 2023, compania anunță noi investiții pentru extinderea rețelei de magazine fizice, cu o investiție de 150 000 euro. În prezent numără 1 Cake Shop, singurul din București, iar până la finele anului estimează să ajungă la 4 magazine.
În ce privește trendul creșterilor de prețuri, Andreea și Marius Simion estimează o scumpire a produselor Angeline Cake Boutique cu 5-10% în a doua jumătate a anului, în funcție de situația pieței la acel moment.
Firma a fost fondată în 2017.