Ambasadorii din China ai unor branduri precum Coach și Givenchy au întrerupt colaborarea cu companiile din cauza produselor care încalcă suveranitatea țării

Ambasadorii din China ai unor branduri precum Coach și Givenchy au întrerupt colaborarea cu companiile din cauza produselor care încalcă suveranitatea țării
scris 13 aug 2019

Ambasadorii unor branduri de modă precum Coach și Givenchy în China au întrerupt colaborarea cu companiile din cauza produselor care încalcă suveranitatea țării prin identificarea Hong Kongului și a Taiwanului drept țări, transmite Reuters.

Aceste branduri sunt cele mai recente cazuri de companii implicate în problemele politice din China, care a devenit mai fermă în problemele teritoriale, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Casa italiană de modă Versace și directorul artistic al acesteia, Donatella Versace, și-au cerut scuze, duminică, după ce unul dintre tricourile firmei avea inscripționate Hong Kongul și Macao ca fiind țări, atrăgând critici pe rețelele de socializare din China.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Amenzi pe litoral. Unitate tip fast-food, suspendată CITEȘTE ȘI Amenzi pe litoral. Unitate tip fast-food, suspendată

Ambasadorul Coach în China, supermodelul Liu Wen, a anunțat luni pe rețeaua de socializare Weibo că a întrerupt colaborarea cu firma din New York din cauza unui tricou similar, pe care era inscripționat Taiwanul ca țară, chiar dacă Beijingul susține că insula este o provincie renegată.

”Îmi cer scuze tuturor pentru daunele provocate ca urmare a alegerii neglijente a brandului. Îmi iubesc țara și îi respect cu tărie suveranitatea”, a scris Liu Wen într-o postare pe Weibo care a primit sute de mii de like-uri.

Coach, a cărui companie mamă este Tapestry, a anunțat că a descoperit ”inadvertența gravă” în mai 2018 și a retras imediat tricourile de pe toate canalele sale globale. Compania a adăugat că a regretat profund designul respectiv.

”Am revizuit totodată sortimentul pentru a se asigura de complianță și și-a întărit procesul de dezvoltare a produselor pentru a evita apariția unor probleme similare în viitor. Coach respectă și susține suveranitatea și integritatea teritorială a Chinei”, a arătat compania.

Subiectul Coach a fost, luni, cel  mai urmărit pe rețeaua Weibo, atrăgând 1,2 miliarde de vizionări.

Separat, idolul unei populare formații de muzică, Jackson Yee, a anunțat pe Weibo că a întrerupt relațiile cu Givenchy, marcă a grupului LVMH, după ce fotografii cu tricouri ale acestui brand, care listează Hong Kongul și Taiwanul într-un  mod similar, au primit critici.

Givenchy a exprimat luni scuze, pe rețeaua Weibo, afirmând că ”respectă întotdeauna suveranitatea Chinei”.

Producătorul austriac de senzori AMS oferă 3,7 miliarde euro pentru preluarea Osram, cu operațiuni și în România. Acțiunile Osram urcă cu 11% CITEȘTE ȘI Producătorul austriac de senzori AMS oferă 3,7 miliarde euro pentru preluarea Osram, cu operațiuni și în România. Acțiunile Osram urcă cu 11%

Luni după-amiază, brandul de produse de îngrijire a pielii Fresh, producătorul de articole sportive Asics și designerul de modă Calvin Klein și-au cerut la rândul lor scuze pe conturile lor de socializare, pentru că au recunoscut regiuni revendicate de China ca fiind țări independente.

Taiwanul se autoguvernează și are o conducere aleasă democratic, dar China susține că insula este o provincie separatistă și nu a exclus folosirea forței pentru unificare. Problema independenței oficiale a Taiwanului este una dintre preocupările politice cele mai sensibile ale Beijingului.

Beijingul se confruntă și cu una dintre cele mai dificile contestări populare la adresa liderului Xi Jinping, de când acesta a venit la putere în Hong Kong, în 2012. Demonstranții spun că luptă împotriva erodării aranjamentului ”o țară, două sisteme”, care acordă o anumită autonomie Hong Kongului, de la trecerea acestuia sub control chinez, în 1997.

viewscnt
Afla mai multe despre
coach
givenchy