Amazon vizează ca exporturile sale de mărfuri din India să ajungă la o valoare de 20 de miliarde de dolari până în 2025, atrăgând mii de mici vânzători pe platforma sa de comerț electronic, transmite Reuters.
"Suntem foarte încurajați de numărul de antreprenori care s-au înscris în acest an. Dorim să ne extindem", a declarat pentru Reuters Bhupen Wakankar, director comerț global, Amazon în marginea unui eveniment din industria de profil, referindu-se la planurile de export, scrie News.ro.
A existat o cerere uriașă pentru suplimente organice pentru sănătate ”Fabricate în India”, articole de uz casnic precum prosoape de baie, covoare de iută și jocuri robotizate pentru copii, înainte de vânzarea de Black Friday Cyber Monday, o perioadă de cumpărături de 11 zile începând de vineri, a spus Wakankar.
Lansată în 2015 cu câțiva vânzători, Amazon Global Trade, platforma de exporturi B2C a gigantului comerțului electronic, câștigă teren în India.
Compania a atras peste 100.000 de mici producători pentru a vinde o gamă largă de produse clienților din străinătate, a spus el.
”Unii dintre vânzători sunt exportatori pentru prima dată, inclusiv cei care și-au părăsit locurile de muncă corporative pentru a începe exporturile de comerț electronic”, a spus el.
Mii de mici exportatori, care anterior nu aveau acces la piețele globale, au înregistrat o creștere anuală de 70% a afacerii prin intermediul platformei de comerț electronic, care a oferit suport logistic și acces la peste 200 de milioane de membri Amazon Prime la nivel global, a spus el.
Acest lucru se datorează faptului că exporturile de bunuri ale Indiei au scăzut cu 7% de la an la an în primele șapte luni ale acestui an fiscal.
Pe platforma de comerț electronic, cea mai mare creștere a fost observată în categorii precum frumusețe, îmbrăcăminte, casă, bucătărie, mobilier și jucării.
CITEȘTE ȘI FOTO Unul dintre cele mai elegante hoteluri de lux este o căsuță în copac. Cum ajungi acoloSărbători precum Halloween, Ziua Recunoștinței, Vinerea Neagră, Cyber Monday, Crăciunul și Anul Nou au condus vânzările de produse indiene pe piețe precum Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Australia și Germania.
Pentru a încuraja exportatorii, a spus Wakankar, Amazon a redus taxele de abonament pentru programul său global de vânzare de la 120 de dolari la 1 dolar, în primele trei luni, pentru exportatorii care se înscriu înainte de 31 martie.