Amazon.com a dominat în 2018 piața mondială de retail, iar companiile concurente nu au reușit nici măcar să se apropie de performanțele sale, potrivit Business Insider.
Astfel, Amazon înregistrează o creștere incredibilă pentru o companie de mărimea sa, fiind unul dintre cei mai mari retaileri din Statele Unite și din lume, atât online cât și offline, scrie News.ro.
În Statele Unite, Amazon va încheia anul cu o cotă de piață de aproape jumătate diin vânzările online, potrivit unei analize realizate de Emarketer, în creștere cu 43,5% față de 2017. Amazon va genera vânzări online de 258,22 de miliarde de dolari pe piața din Statele Unite, în 2018, respectiv o creștere de aproape 30% comparativ cu anul precedent.
CITEȘTE ȘI Puiu Popoviciu pierde în primă instanță terenul pe care se află IKEA, Băneasa Mall și ambasada SUA. Suspiciune de deturnare de fonduri UE la proiectul inițiat în mandatul Băsescu prin care Primăria Capitalei a dotat cu utilități zonaVânzările impresionante nu reprezintă singura realizare a Amazon în 2018.
Amazon Web Services și Amazon Advertising consemnează la rândul lor creșteri semnificative, în timp ce produsele cu sistemul de comenzi vocale Alexa rămân cele mai populare dispozitive inteligente. În același timp, compania dezvoltă magazinele offline Amazon Go și conceptul 4-Star.
Compania a reușit aceste performanțe în pofida detractorilor săi tot mai numeroși, atât din partea reprezentanților aleși cât și a populației.