Amazon, în căutarea sa pentru o eficiență mai mare, a dezvoltat noi sisteme pentru a reduce timpul de livrare cu câteva secunde la fiecare livrare de pachet și pentru a ajuta clienții să facă alegeri de cumpărare mai rapide, chiar și pentru tipuri noi de produse despre care ar putea cunoaște puține lucruri, transmite Reuters.
Compania a anunțat că a creat puncte luminoase în camioanele sale pentru a ghida angajații către pachete la fiecare oprire de-a lungul unei rute.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Tehnologia, pe care Amazon o numește Vision Assisted Package Retrieval, funcționează printr-o lumină verde pe pachete, astfel încât furnizorul să nu fie nevoit să piardă secunde prețioase citind etichetele, scrie News.ro.
”Când accelerăm livrările, clienții cumpără mai mult”, a declarat Doug Herrington, CEO al magazinelor Amazon din întreaga lume, în remarci făcute la eveniment.
”Odată ce un client va avea o livrare rapidă, va reveni mai devreme și va cumpăra mai mult.”
Amazon a spus că va echipa 1.000 de camioane de livrare activă, furnizate de producătorul de vehicule electrice Rivian, cu tehnologia de lumini, la începutul anului viitor.
CITEȘTE ȘI Valentin-Florin Ciocan, Președinte, Autoritatea Națională de Management al Calității în Sănătate (ANMCS), vine la Profit Health.forum Ediția a XIV-aHerrington a spus că plafoanele furgonetei de livrare sunt echipate cu camere și proiectoare LED care citesc instantaneu etichetele pachetelor, astfel încât să știe care sunt destinate pentru care clienți.
Amazon este cel mai mare acționar al Rivian și a plasat comenzi pentru 100.000 de dubițe de livrare electrice, care urmează să fie adoptate până în 2030.
Noul sistem amintește de o tehnologie implementată pe scară largă în depozitele Amazon, care luminează articolele de pe rafturile cu roți robotizate, astfel încât lucrătorii să le poată ridica și să le pună în coșuri. Acest sistem l-a înlocuit pe unul în care unii muncitori mergeau până la 10 mile pe zi, împingând cărucioare prin culoarele înguste pentru a găsi obiecte depozitate.
Scurtarea cu câteva secunde a timpului necesar pentru fiecare livrare de pachet înseamnă că Amazon poate crește numărul de livrări pe care fiecare lucrător le face într-o tură.
Astăzi, a spus Amazon, lucrătorii de livrare ajung la aproximativ 100 de clienți în fiecare zi.
La un eveniment desfășurat la un depozit de lângă Nashville, Tennessee, Amazon a mai spus că folosește un nou software de inteligență artificială care poate reduce nevoia de a petrece minute sau ore căutând noi produse, cum ar fi televizoare și mâncare pentru câini.
Ghidurile online vor include informații mai extinse, precum și recomandări, astfel încât clienții să poată lua decizii mai informate mai rapid, a spus compania din Seattle.
CITEȘTE ȘI Starbucks cumpără în premieră plantații de cafea în America CentralăNoua caracteristică urmează celei anunțate la începutul acestui an, punând o căutare AI pe site-ul principal Amazon.
Numită Rufus, funcția oferă utilizatorilor răspunsuri mai lungi la interogările de căutare.
Separat, Amazon a anunțat că plănuiește depozite mai mici atașate magazinelor sale alimentare Whole Foods, astfel încât, atunci când articolele nu sunt oferite acolo, clienții să nu fie tentați să facă cumpărături la magazinele concurente. În acest fel, cumpărătorii ar putea să comande o sticlă de Pepsi în timp ce fac cumpărături la un magazinWhole Foods care nu are băutura răcoritoare și să li se aducă băutura la check-out. Primul astfel de magazin este în Plymouth Meeting, Pennsylvania – la aproximativ 15 mile nord de Philadelphia – care va începe să ofere serviciul cândva anul viitor.