Gigantul american Amazon și-a deschis primul magazin fizic cu îmbrăcăminte în apropiere de Los Angeles, relatează dpa.
Brandul Amazon Style și-a deschis porțile într-un centru comercial de lângă Los Angeles, deoarece compania intenționează să concureze cu lanțuri mari de magazine precum Macy's, scrie Agerpres.
"Amazon Style este conceput pentru a ajuta clienții să descopere look-uri pe care le doresc cu ajutorul unei experiențe la cumpărături personalizate și convenabile folosind tehnologie avansată și servicii de clasă mondială", a afirmat compania într-un comunicat.
Achiziționarea produselor va fi extrem de automatizată. Cu aplicația Amazon Shopping, clienții pot trimite articole de îmbrăcăminte la o cabină de probă, unde vor avea acces la un ecran tactil pentru a vedea mai multe opțiuni, pentru a solicita alte mărimi sau stiluri care le vor fi aduse direct la cabina de probă în câteva minute.
Cu o suprafață de aproape 2.800 de metri pătrați, magazinul este semnificativ mai mare decât magazinele anterioare ale Amazon.
Printre altele, grupul deține lanțuri mai mici de magazine cu produse alimentare, precum și supermarketul Whole Foods.
Compania intenționează, de asemenea, să deschidă alte magazine mai mari pentru a-și prezenta fizic gama largă de produse care se găsește pe Internet, potrivit mass-mediei americane.