Alibaba își intensifică expansiunea globală prin noi servicii oferite firmelor mici din SUA și Europa

Alibaba își intensifică expansiunea globală prin noi servicii oferite firmelor mici din SUA și Europa
scris 8 iun 2024

Gigantul chinez de comerț electronic Alibaba își intensifică expansiunea globală cu noi servicii menite să atragă întreprinderile mici din SUA și Europa. 

Alibaba.com – platforma business-to-business a companiei care vinde companiilor din afara Chinei – lansează ”Alibaba Guaranteed” pentru a oferi o mai mare siguranță privind livrarea, plățile și soluționarea disputelor.

Urmărește-ne și pe Google News

Platforma face parte din afacerea internațională în creștere rapidă a Alibaba, care vinde, de asemenea, direct consumatorilor din străinătate prin site-uri precum AliExpress.

În timp ce consumatorii din China s-au bucurat de mult de urmărirea livrărilor și de politici favorabile de returnare, întreprinderile mici care cumpără de pe platformele de comerț electronic transfrontalier nu au beneficiat, din cauza complexității mai mari a comerțului internațional.

Trump se prezintă drept ”președintele cripto” CITEȘTE ȘI Trump se prezintă drept ”președintele cripto”

Noul serviciu Alibaba.com își propune să ofere cumpărătorilor date de livrare mai precise și returnări locale gratuite, a spus compania într-un comunicat de presă.

”Credem că acest lucru este în concordanță cu tendințele globale actuale”, a declarat Kuo Zhang, președintele Alibaba.com, într-un interviu.

El a remarcat o tendință crescândă de fragmentare a lanțurilor de aprovizionare și a spus că un număr tot mai mare de întreprinderi locale, fie în industria cosmetică, fie în industria auto, trebuie să cumpere la nivel global pentru a proteja marjele de profit.

Platforma online vinde în principal produse de la furnizori din China către întreprinderile mici din Europa, SUA și alte părți ale lumii.

Site-ul web Alibaba.com indică faptul că este posibil să cumpărați produse individuale sau în vrac, dar notează pe pagina sa de înregistrare a utilizatorilor că ”furnizorii preferă să facă afaceri cu companii”.

Zhang a susținut că, în ultimii cinci ani, numărul cumpărătorilor de pe Alibaba.com s-a triplat cel puțin, valoarea brută a mărfurilor online fiind de aproximativ 50 de miliarde de dolari.

Putin susține că 40% din comerțul Rusiei are loc în ruble CITEȘTE ȘI Putin susține că 40% din comerțul Rusiei are loc în ruble

Zhang a spus că unele dintre cele mai populare produse vândute pe Alibaba.com includ mașini pentru imprimarea personalizată a tricourilor sau tăierea cu laser.

El a menționat că de la sfârșitul pandemiei de Covid-19, un interes mai mare pentru diversificarea lanțului de aprovizionare a determinat cererea pentru astfel de mașini.

Creșterea industriei de vehicule cu energie nouă a generat și cerere pentru piese auto noi, pe care Alibaba.com le vinde, a spus Zhang.

Produsele sportive au fost, de asemenea, populare printre clienții din Europa, a spus el.

În noiembrie, Alibaba.com a investit în compania germană business-to-business Visable și pe piața sa europeană Europapages.

Alibaba.com lucrează cu mulți furnizori din UE care vând în bloc, a spus Zhang, adăugând că compania își propune să ajute regiunea să-și accelereze digitalizarea utilizând mai multă tehnologie pentru afaceri.

Atac, în centrul orașului Copenhaga, asupra premierului danez Mette Frederiksen CITEȘTE ȘI Atac, în centrul orașului Copenhaga, asupra premierului danez Mette Frederiksen

Activitatea comercială în cadrul UE este mult mai mare decât comerțul blocului cu alte țări, a subliniat el.

Alibaba.com va începe, de asemenea, să încorporeze instrumente de inteligență artificială în platformă în acest an, a spus Zhang. Acestea includ capacitatea comercianților de a folosi AI pentru a genera rapid descrieri de produse cu cuvinte cheie de căutare sau pentru a oferi asistență pentru clienți în afara orelor de program, a spus el.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
servicii
firme
sua
europa