Alibaba aduce în Europa platforma Tmall

Alibaba aduce în Europa platforma Tmall
scris 16 iun 2023

Gigantul chinez de comerț electronic Alibaba vrea să accelereze operațiunile sale din Europa, urmând să își lanseze pe continent platforma Tmall, unul dintre cele două site-uri de comerț electronic ale grupului, care permite mărcilor străine să-și vândă produsele în țară.

„Europa este o prioritate”, a transmis președintele grupului, Michael Evans.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV Fostul bancher de top Dominic Bruynseels și-a vândut magazinele din Oradea, închiriate de Mega Image, familiei Iepure și medicilor Cristian Pop și Daniel Angelescu CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fostul bancher de top Dominic Bruynseels și-a vândut magazinele din Oradea, închiriate de Mega Image, familiei Iepure și medicilor Cristian Pop și Daniel Angelescu

El a explicat că platforma va oferi „mărci locale”„clienților locali”. Aceasta reprezintă o schimbare de strategie, deoarece Alibaba este prezent astăzi pe continent doar prin afaceri transfrontaliere.

Disponibilă deja în Europa, platforma Aliexpress livrează produse expediate direct din depozitele din China. Acest lucru are ca rezultat prețuri extrem de mici, dar și termene de livrare mai lungi.

EXCLUSIV Un furnizor al armatei ucrainene deschide magazin în centrul Bucureștiului CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Un furnizor al armatei ucrainene deschide magazin în centrul Bucureștiului

Lansată în 2008, Tmall servește drept platformă atât pentru consumatorii din China, cât și pentru cei din străinătate, livrând produse de marcă autohtonă, cât și internaționale, precum și mărfuri care nu sunt disponibile în magazinele tradiționale de vânzare cu amănuntul. 

La începutul anului, Alibaba a anunțat că plănuiește înființarea unui hub logistic la aeroportul din Istanbul și un centru de date lângă capitala turcă Ankara, printr-o investiție de peste 1 miliard de dolari.

Evans a spus că grupul vrea să investească în Europa și Orientul Mijlociu.

viewscnt
Afla mai multe despre
alibaba
turcia