Grupul chinez de comerț electronic Alibaba a atras vânzări de peste 5 miliarde de dolari în prima oră a Zilei Celibatarilor, echivalenta Black Friday, cu o treime mai mult față de 2015, relatează Reuters.
Evenimentul de 24 de ore care are loc anual pe 11 noiembrie oferă un element de referință pentru performanțele Alibaba și adoptarea comerțului online în China, în special prin intermediul smartphone-urilor, scrie News.ro.
Lansată în 2009, versiunea Alibaba a evenimentului a avut rolul să încurajeze cumpărătorii celibatari să se răsfețe.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Însoțită întotdeauna de celebrități, Ziua Celibatarilor fiind marcată în acest an de participarea starurilor sportive David Beckham și Kobe Bryant, Ziua Celibatarilor realizează vânzări mai mari decât o fac Black Friday și Cyber Monday combinate în SUA.
Vânzările pe platformele Alibaba, care includ Tmall și Taobao, ar urma să depășească 20 de miliarde de dolari în acest an, față de 14 miliarde de dolari în 2015.