PepsiCo l-a numit pe Radu Berevoescu în funcția de General Manager & Senior Commercial Director East Balkans.Radu Berevoescu preia această funcție de la Adrian Lacătuș, fiind cel de-al doilea român numit la conducerea business-ului PepsiCo în România.
Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări, Așteptările de Black Friday, Analiza datelor privind evoluția pieței și perspective pentru perioada următoare, Cum se poate îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic, Cum îți faci strategia de pricing a produsului, Sfaturi pentru antreprenori la început de drum, când decid lansarea unui magazine online sunt doar o parte dintre temele care vor fi discutate la Profit E-commerce - Ediția a IV-a, programat să fie organizat pe 23 octombrie.
Evenimentul, care va fi transmis în direct și la PROFIT NEWS TV, este organizat cu sprijinul Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group și Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO)
Detalii AICI
Radu Berevoescu și-a început cariera în PepsiCo în 2010 cu un rol local și a evoluat preluând poziții în Greater Balkans și Central Europe Greater Balkans FP&A (Financial planning & analysis).
În 2019, a devenit Finance Director East Balkans, coordonând departamentul financiar și contribuind la gestionarea companiei în perioada pandemiei. În anul 2021 a preluat rolul de Organized Trade Director.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Numirea lui Radu Berevoescu în această nouă funcție coincide cu promovarea lui Adrian Lăcătuș în poziția de Senior Director Revenue Growth Management, PepsiCo Europe. În acest nou rol, Adrian Lăcătuș va fi responsabil pentru proiectarea și implementarea unui nou cadru de termeni comerciali conceput pentru a îmbunătăți eficiența și eficacitatea investițiilor comerciale PepsiCo în Europa.
Portofoliul PepsiCo are branduri ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.