Lanțul de supermarketuri Ahold Delhaize, care deține și Mega Image, a anunțat actualizarea obiectivului său intermediar de reducere a emisiilor de CO2 pentru întregul lanț valoric la cel puțin 37% până în 2030 și zero până în 2050.
Cu acest obiectiv interimar actualizat, Ahold Delhaize își propune să realizeze decarbonizarea întregii sale operațiuni.
Anterior, Ahold Delhaize a anunțat că se îndreaptă către energia regenerabilă și reduce temperatura în magazinele sale, pentru a compensa creșterea prețurilor la energie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Șefii companiilor energetice și oficialii din Europa au cerut companiilor și gospodăriilor să economisească energia și să adopte planuri de urgență, astfel încât să reducă dependența de importurile de gaze, dacă vor exista perturbări ale livrărilor, în urma războiului din Ucraina.
Ahold - proprietarul a peste 20 branduri de retail, inclusiv Albert Heijn în Țările de Jos și Stop & Shop în Statele Unite - este printre cei care reduc utilizarea electricității, în condițiile în care prețul gazelor naturale ar urma să rămână ridicat în următorii ani.
De asemenea, companiile sunt sub presiune din partea consumatorilor și investitorilor pentru a folosi mai multă energie regenerabilă și a face mai puțină risipă, astfel încât să se îndeplinească obiectivele climatice.
"Vrem să arătăm consumatorilor atitudinea noastră proactivă. Pe de altă parte, într-adevăr economisim bani, ceea ce ne permite să ajutăm consumatorii să facă economii", a afirmat directorul financiar al Ahold, Natalie Knight, pentru Reuters.
Oficialul a adăugat că firma a instalat "un număr imens de panouri solare" la magazinele sale și a redus temperatura.
De exemplu, "la centrul de distribuție Albert Heijn sunt aproape 5.500 de panouri solare pe acoperiș, astfel încât într-o singură locație obținem o cantitate de energie care ar ajunge pentru 900 de gospodării din Țările de Jos", a explicat Knight.
Și retailerii SPAR Austria și Carrefour au anunțat că își reduc consumul de energie.