Creșteri ale comenzilor, întreruperi în lanțurile de aprovizionare, modificări ale comportamentului clienților și închiderea magazinelor sunt doar câteva dintre provocările la care retailerii au fost nevoiți să răspundă rapid pentru a-și păstra continuitatea în business, în contextul pandemiei COVID-19.
Criza sanitară a creat o tensiune economică și operațională suplimentară pentru retaileri, care au fost nevoiți să reacționeze rapid și să-și transforme modelul de business prin adoptarea unei strategii omnichannel sau exclusiv online pentru a răspunde nevoilor consumatorilor.
Care sunt schimbările concrete cu care se confruntă retailul și e-commerce-ul românesc în 2021 și cum se va schimba comportamentul consumatorilor post-pandemie? Reprezentante de seamă ale categoriei ne oferă răspunsuri de actualitate din culisele afacerilor pe care le conduc, la finalul lunii dedicate femeii.
Evenimentul online programat să aibă loc joi, 25 martie, începând cu ora 10:30, va aduce în discuție, într-un mod interactiv, strategiile de succes în adaptarea la noile realități din piață și care sunt cele mai importante aspecte de care antreprenorii trebuie să țină cont pentru a ține pasul cu schimbările din mediul online. Printre dezvăluirile importante se numără și insight-urile privind experiența consumatorilor și îmbunătățirea proceselor, relația cu clienții și importanța păstrării unei relații apropiate cu aceștia în noul context, influența proceselor logistice asupra e-commerce-ului de calitate.
Evenimentul va fi moderat de Raluca Radu, Country Manager ANSWEAR.ro & Founder MTH Digital, cu peste 12 ani experiență în strategie digitală și marketing online.
“Asistăm la o schimbare de paradigmă accelerată anul trecut de pandemie și lockdown. Forțați să achiziționeze online datorită siguranței și disponibilității produselor, cumpărătorii au redescoperit valoarea timpului și banilor lor și și-au redefinit relația pe care o au cu brandurile. Chiar dacă se vor întoarce către magazinele fizice, aceste schimbări vor rămâne și vor redefini comerțul acestui deceniu. Modelele de business, experiențele de cumpărare, procesele de logistică și livrare se vor schimba din temelii. Iar tehnologiile digitale vor face ca aceste schimbări să fie rapide, eficiente, în control.”
Valerica Motoc, Sales & Business Development Postis
Atunci când femei puternice, perseverente, hotărâte și curajoase se întâlnesc, lucruri minunate se întâmplă. Printre invitatele speciale din cadrul evenimentului se numără Cătălina Nicolau (Nemira), Cristina Popa (Noriel) și Valeria Motoc (Postis), care vor dezvălui secretele succesului în retail și e-commerce.
Participarea la evenimentul online este gratuită, iar pasionații de retail și e-commerce se pot înscrie aici.