Retailerul MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă prezent pe piața AeRo a Bursei de Valori București, a încheiat primul trimestru din acest an cu o cifră de afaceri de 14,037 milioane de lei, în creștere cu 16,2% față de perioada similară a anului 2021.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
„Acest rezultat depășește estimările inițiale, de 13,73 de milioane de lei, într-un context geopolitic nefavorabil ce a angrenat scăderea puterii de cumpărare și un comportament precaut al clienților. Realizările din primul trimestru confirmă planul de buget și ne permit să menținem obiectivele fixate și promise investitorilor noștri pentru 2022. Datele la trimestru validează că există premisele pentru această creștere ”double-digit” a cifrei de afaceri a MAMBricolaj față de 2021, în contextul unei prognoze de până la 10%-12% a pieței autohtone de bricolaj și accesorii-mobilier”, a declarat Cristian Găvan, fondatorul MAMBricolaj, președintele Consiliului de Administrație al companiei.
Numărul de tranzacții înregistrat în această perioadă a fost de 78.900, cu 8% peste cel raportat în T1 2021, iar valoarea medie a coșului a urcat cu un procent similar, până la 213 lei/tranzacție.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Se remarcă o evoluție importantă a tranzacțiilor online, în creștere cu 53% comparativ cu perioada similară din 2021, ceea ce reflectă investițiile și optimizarea acestui segment al activității magazinelor MAMBricolaj.
Compania menține un nivel bun al fluxului de numerar și a încheiat primul trimestru al anului cu un nivel de lichidități bun în conturile curente și în depozite bancare, adecvat contextului actual economic, politic si de piață. Gradul de îndatorare la T1 2022 este în scădere comparativ cu nivelul înregistrat la sfârșitul anului 2021.
În luna februrie, retailerul MAMBricolaj a decis reanalizarea strategiei de investiții și necesitatea oportunitatea atragerii de fonduri noi de la investitori, pe fondul nedeschiderii unui magazin din Brașov și amânării deschiderii altor spații până în primul semestru din 2022.
În urma operațiunii de majorare din 2021, capitalul social curent al SC MAMBricolaj SA este de 846.500 lei, divizat în 8.465.000 acțiuni având o valoare nominală de 0,1 lei pe acțiune. Actiunile Mambricolaj se tranzactioneaza sub indicativul bursier MAM.
Structura acționariatului MAM Bricolaj, la data de 31.03.2022 era următoarea:
- Cristian Gavan - 67,417% din capitalul social
- Alți acționari - 32,583% din capitalul social (dintre aceștia, două persoane fizice au o pondere de peste 5% din totalul acțiunilor)
Primul magazin MAM Bricolaj din București, cu o suprafața de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Blv. Burebista. Unitatea a fost mutată în 2019 pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 1.100 mp. Al doilea magazin MAM Bricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2014, MAM Bricolaj are și magazin online.