Afaceri în creștere pentru producătorul de prăjituri Senneville, după ce a semnat cu marile lanțuri de retail

Afaceri în creștere pentru producătorul de prăjituri Senneville, după ce a semnat cu marile lanțuri de retail
scris astăzi, 11:17

Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timișoara, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de  5,1 milioane de euro, în creștere cu 38% față de nivelul din 2023. Creșterea business-ului de anul trecut a fost generată în principal de extinderea companiei Senneville în rețelele de magazine la nivel național.

Compania Senneville a investit peste 2 milioane de euro în business în ultimii trei ani și are în prezent 70 de angajați. În evoluția companiei din 2024 s-a remarcat sedimentarea relațiilor comerciale cu partenerii din retail alături de care Senneville a diversificat gama de produse prezente la raft. De altfel, divizia de retail a companiei Senneville, spre care s-au îndreptat eforturile de dezvoltare pe parcursul anului trecut, a înregistrat o creștere cu 70% a cifrei de afaceri comparativ cu 2023, la 4,3 milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Stadio Hospitality Concepts - cel mai bun an din istoria companiei. Radu Dumitrescu, fondator, anunță planul pentru 2025 CITEȘTE ȘI FOTO Stadio Hospitality Concepts - cel mai bun an din istoria companiei. Radu Dumitrescu, fondator, anunță planul pentru 2025

“Principala direcție de dezvoltare a companiei Senneville a fost în 2024 bazată pe strategia de consolidare a parteneriatelor din retail. Mizăm în continuare  pe extinderea relațiilor comerciale cu segmentele B2B naționale și internaționale, iar anul acesta vom anunța investiții noi în două fabrici: o unitate producție pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată și a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi și clătite. Avem astfel o viziune completă să devenim  un producător exemplar pe piața locală și internațională”, a declarat David Alb, CEO Senneville.

Pe partea de IKA, producătorul de prăjituri  Senneville lucrează în prezent cu 5 parteneri, Kaufland, Profi, Mega Image, Auchan și Carrefour, și intenționează să se dezvolte, de asemenea, cu brandurile Arca, Senneville și Arca Natural în 3 noi rețele de magazine la nivel național în 2025.

Compania Senneville s-a finanțat diversificat în ultimii ani, în primul rând, din surse proprii și, ca strategie de creștere a mizat pe reinvestirea profitului. Apoi, în faza de dezvoltare a companiei, Senneville a început în 2024 să se finanțeze și prin fonduri europene, credite bancare și managementul companiei ia în calcul pe viitor și alte opțiuni de investiții.

viewscnt
Afla mai multe despre
senneville
prăjituri