Producătorul de prăjituri Senneville, business antreprenorial lansat în Timișoara, a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 5,1 milioane de euro, în creștere cu 38% față de nivelul din 2023. Creșterea business-ului de anul trecut a fost generată în principal de extinderea companiei Senneville în rețelele de magazine la nivel național.
Compania Senneville a investit peste 2 milioane de euro în business în ultimii trei ani și are în prezent 70 de angajați. În evoluția companiei din 2024 s-a remarcat sedimentarea relațiilor comerciale cu partenerii din retail alături de care Senneville a diversificat gama de produse prezente la raft. De altfel, divizia de retail a companiei Senneville, spre care s-au îndreptat eforturile de dezvoltare pe parcursul anului trecut, a înregistrat o creștere cu 70% a cifrei de afaceri comparativ cu 2023, la 4,3 milioane de euro.
“Principala direcție de dezvoltare a companiei Senneville a fost în 2024 bazată pe strategia de consolidare a parteneriatelor din retail. Mizăm în continuare pe extinderea relațiilor comerciale cu segmentele B2B naționale și internaționale, iar anul acesta vom anunța investiții noi în două fabrici: o unitate producție pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată și a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi și clătite. Avem astfel o viziune completă să devenim un producător exemplar pe piața locală și internațională”, a declarat David Alb, CEO Senneville.
Pe partea de IKA, producătorul de prăjituri Senneville lucrează în prezent cu 5 parteneri, Kaufland, Profi, Mega Image, Auchan și Carrefour, și intenționează să se dezvolte, de asemenea, cu brandurile Arca, Senneville și Arca Natural în 3 noi rețele de magazine la nivel național în 2025.
Compania Senneville s-a finanțat diversificat în ultimii ani, în primul rând, din surse proprii și, ca strategie de creștere a mizat pe reinvestirea profitului. Apoi, în faza de dezvoltare a companiei, Senneville a început în 2024 să se finanțeze și prin fonduri europene, credite bancare și managementul companiei ia în calcul pe viitor și alte opțiuni de investiții.