Afaceri în creștere pentru Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice. Planurile companiei

Afaceri în creștere pentru Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice. Planurile companiei
scris 29 mar 2021

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro), înregistrând față de anul 2019 o creștere cu  9,7%.

Planurile companiei au fost prezentate anterior de Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Dinamica bună se datorează strategiilor companiei din anul precedent, ce au vizat adaptarea întregului business, de la comunicare și marketing, la cercetare și producție – culminând cu producția de dezinfectanți - pentru a răspunde astfel nevoilor identificate în piață. Creșterea se datorează și rezultatelor din segmentul e-commerce, care a înregistrat o creștere cu  82% a vânzărilor, raportat la 2019, traficul general de pe site crescând cu aproximativ 45%. În plus, pe zona de Key Accounts, Farmec a obținut un avans al vânzărilor de 9,8%, în condițiile în care comerțul tradițional a înregistrat o scădere a vânzărilor, fiind canalul de distribuție cel mai afectat de pandemie. 

VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piedici CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piedici

„2020 a fost un an dominat de incertitudini, care și-a lăsat amprenta pe multe sectoare, iar pandemia ne-a adus o nouă realitate în care, pentru a rămâne pe linia de plutire, business-urile trebuie să fie atât proactive, cât și creative. Toate măsurile adoptate în 2020 ne-au ajutat să ne consolidăm poziția de lider local și să ne atingem obiectivele stabilite, fiind alături de consumatorii noștri. Într-un context care rămâne incert și în 2021, continuăm să ne concentrăm pe strategia noastră de creștere pe termen lung, prin alocarea unui program investițional de peste 3 milioane de lei, care vizează producția și distribuția, în funcție de solicitările și de nevoile identificate în piață, și îmbunătățirea platformei digitale, prin relansarea magazinului online și inaugurarea aplicației mobile Farmec.”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei CITEȘTE ȘI Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companiei

În perioada martie – aprilie, ca răspuns la contextul social și la nevoile pieței, Farmec a prioritizat producția săpunurilor antibacteriene, a produselor pentru curățenie, a celor pentru igienizarea mâinilor și a dezvoltat în regim de urgență o categorie nouă de produse – biocidele. În mai puțin de 2 luni au fost puși pe piață dezinfectanții Farmec pentru mâini, pentru uz personal, având o concentrație de 70% alcool izopropilic, precum  și dezinfectanții pentru mâini și suprafețe din gama Dermofarm, pe bază de alcool etilic 80%, creați special pentru uz medical și profesional.

Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane CITEȘTE ȘI Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane

Odată cu începutul verii și adaptarea la noua normalitate, Farmec și-a reluat planurile pe palierul brand cu noi lansări și modernizări de game și produse. În 2020, categoria produselor de curățenie a locuinței a înregistrat o evoluție a vânzărilor de 10,8%, față de aceeași perioadă a anului 2019, fiind foarte căutate de consumatori. De asemenea, intensificarea consumului a fost resimțită și pentru segmentul produselor de îngrijire corporală, care au fost tot pe un trend ascendent. Pe segmentul produselor de face care s-a înregistrat o scădere a vânzărilor.

Conform datelor de piață Nielsen, Gerovital și-a menținut și în anul 2020  poziția de lider de piață pe segmentul antirid (cu o cotă de piață de 23,3%), iar cel mai bine vândut produs din această categorie sunt Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution.

Gartner Magic Quadrant 2021: Ericsson, lider în infrastructura de rețea 5G CITEȘTE ȘI Gartner Magic Quadrant 2021: Ericsson, lider în infrastructura de rețea 5G

Ca parte a strategiei de extindere a companiei, producătorul clujean a inaugurat două noi magazine Gerovital în Shopping City Târgu Mureș și Afi Brașov, ajungând astfel la un total de 30 de magazine proprii Gerovital și Farmec .

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America de Nord, Australia și Noua Zeelandă, iar cea mai mare pondere la export o au brandurile Gerovital și Aslavital, fiind foarte apreciate de către consumatorii străini.

FOTO România are marea șansă de a-și rezolva în sfârșit problemele de gestionare a deșeurilor CITEȘTE ȘI FOTO România are marea șansă de a-și rezolva în sfârșit problemele de gestionare a deșeurilor

În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
cosmetice