Lem’s, rețeaua de mobilă produsă la fabrica Lemet din Prahova deținută de Alexandru Rizea, a înregistrat în primele 3 luni din 2017 afaceri de 76 milioane de lei, în creștere cu 3 % față de aceeași perioadă a anului trecut.
Campania de reduceri, soluțiile de finanțare în rate fără dobândă și noile produse de mobilier care au intrat în portofoliul curent Lemet la sfârșitul lui 2016 și începutul lui 2017, au stimulat vânzările în această primă parte a anului.
“Clienții noștri fideli apreciază și urmăresc cu interes noutățile apărute în portofoliul nostru de produse. Numai anul trecut, aproximativ 40 % din clienți au revenit în magazinele Lem’s. De aceea, principalul nostru obiectiv a fost acela de a-i oferi întotdeauna clientului ceva nou, configurabil pe gusturile și nevoile sale”, a declarat Adrian Rizea, director comercial Lem’s.
“Clientul român caută întotdeauna ceva nou, inedit, dar și la un preț cât mai bun, astfel încât să își poată schimba fără nicio problemă mobila odată la 5-7 ani pentru că vrea altceva. Iar noi încercăm să îi oferim exact asta: noi modele, culori, finisaje, prețuri bune și mobilier foarte configurabil care să se plieze cât mai bine pe gusturile și nevoile sale”, a mai adăugat Adrian Rizea, director comercial Lem’s.
Reprezentantul companiei spune că românii preferă culorile deschise (cappuccino lucios, bej cubanit, alb lucios) când vine vorba de bucătării, optează pentru culoarea wenge în combinație cu cappuccino și fronturi super lucioase la livinguri, iar la dormitoare preferă liniștea și atmosfera destinsă pe care o oferă culoarea salcâm ciocolată.
“Preferințele estetice și gusturile cumpărătorului sunt foarte imprevizibile. Astăzi poate să îi placă galbenul luminos în combinație cu albul mat, mâine verdele lămâie cu stejar italia. Este o adevărată provocare, dar și plăcere pentru noi să îi ghicim preferințele și poate chiar să îi educăm puțin gusturile în materie de design și finisaje. De exemplu, clienții noștri preferă acum, din ce în ce mai mult mobila cu fronturi super lucioase în care noi am investit foarte multă energie și pasiune”, a încheiat Adrian Rizea.
Fabrica Lemet din Brebu (județul Prahova) a fost înființată în 1991, halele de producție și depozitare ocupând o suprafață de peste 40.000 metri pătrați. Compania a dezvoltat brandul de magazine Lem’s pentru desfacerea produselor sale, iar în prezent rețeaua are o suprafață totală de vânzare de aproximativ 70.000 mp, cu 76 de magazine în țară, 9 proprii și 67 în sistem franciză, iar investiția medie într-un magazin se ridică la 1,5 milioane de lei.
Lemet este prezent pe piață de 25 de ani, și a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 312 milioane lei, în creștere cu 12% comparativ cu anul anterior.
Pe platforma Lemet de la Brebu și în rețeaua națională de magazine Lem’s lucrează peste 1.350 de angajați.