Toshiba a lansat o nouă generație de sisteme de aer condiționat, SMMSe, destinată spațiilor rezidențiale și spațiilor comerciale mici (benzinării sau supermarketuri de dimensiuni mai reduse), din care vrea să vândă circa 250 de module până la finele anului.
”Prețul unui astfel de modul pornește de la 2.500 de euro, vorbind de o unitate exterioară. O soluție cuprinde până la trei module. Însă acest modul fără alte elemente nu ajută cu nimic. E doar o parte a unui sistem întreg funcțional (...) de la unitatea exterioară trebuie să integrezi conducte de freon, cabluri și mai multe tipuri de unități interioare”, afirmă Bogdan Cazacu, șeful biroului din România al AHI Carrier, compania care distribuie produsele Toshiba și Carrier pe piața din România.
E a adăugat că firma și-a propus să vândă 250 de module până la finele acestui an, ceea ce reprezintă după estimările sale aproximativ 10% din piață.
CITEȘTE ȘI Veranda investește 2 mil. euro în lărgirea străzii Ziduri Moși din zona Obor, unde se construiește centrul comercialAHI Carrier Romania SRL este parte a AHI Carrier South Eastern Europe Air - Conditioning SA și furnizează soluții de încălzire, climatizare și refrigerare din gama HVAC Carrier și Toshiba. AHI Carrier este cea mai mare companie de distribuție Carrier Joint Venture din afara SUA, fiind prezentă pe 22 de piețe de pe toate continentele.
Compania a furnizat pe piața din România soluții de climatizare pentru Palatul Parlamentului, clădirea Skytower, Asmita Gardens, Lake View, Green Court, Cocor Shopping Centre, Green Gate, Petrom City sau Iulius Mall din Cluj.