Răzvan Ionescu, fost director de marketing B2B al Telekom România, este noul director de marketing al dezvoltatorului imobiliar Impact Developer & Contractor SA.
Răzvan Ionescu își propune ca din noua poziție să accelereze integrarea inovațiilor tehnologice în domeniul imobiliar, inclusiv prin digitalizare și înglobarea tehnologiilor Smart Home și Smart City în proiectele rezidențiale Greenfield și Luxuria.
Înainte de venirea sa la Impact, Răzvan Ionescu a lucrat 14 ani în industria telecomunicațiilor, unde a deținut mai multe funcții de conducere, printre care Marketing Director Business Segment, Director de Strategie si M&A sau Director Regulatory Affairs.
Impact este controlată de omul de afaceri Gheorghe Iaciu. Veniturile semestriale din vânzările de locuințe ale companiei s-au prăbușit cu 40%, iar profitul net s-a evaporat aproape complet. Valoarea medie a unui apartament vândut în prima jumătate a acestui an este de aproximativ 459.000 de lei, în timp ce în primele 6 luni din 2017 prețul mediu era de aproximativ 378.000 de lei.
Compania se concentrează pe dezvoltări imobiliare de amploare, iar cel mai mare proiect al său în momentul de față este cartierul Greenfield Băneasa, din sectorul 1 al Bucureștiului, unde au fost construite până în prezent peste 2.300 de locuințe din cele 6.000 prevăzute.
Dezvoltatorul este listat la bursă, cu o capitalizare de 263,9 milioane lei.