Furnizorul de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a obținut în primele 3 trimestre un profit net de 3,6 milioane lei, cu 151% mai mare decât în perioada similară a anului trecut, pe fondul unei creșteri cu 15% a încasărilor.
Alumil Rom Industry (ALU), compania care desface pe piața românească profilele de tâmplărie din aluminiu produse de compania greacă Alumil Miloas, a realizat în primele 9 luni ale acestui an venituri din vânzări de 47,86 milioane lei, cu 15,10% peste cele de 41,58 milioane lei din intervalul corespondent din 2016. Costurile aferente vânzărilor s-au majorat într-o dinamică superioară, +20,02%, la 33,99 milioane lei, de la 28,32 milioane lei.
Astfel, marja brută a fost de 13,87 milioane lei, în urcare cu 4,68% față de 13,25 milioane lei în primele 6 luni ale anului trecut. Profitul operațional de aproximativ 4,81 milioane lei este cu 132,36% mai mare, iar profitul net a crescut cu 151,75%%, la 3,60 milioane lei, de la cele 1,43 milioane lei lei din primele 3 trimestre din 2016. La jumătatea anului, câștigul net era de aproximativ 230.000 de lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La 30 septembrie, compania avea active totale de 82,60 milioane lei, în creștere cu 5,30% față de cele de 78,44 milioane lei prinse în bilanț la data de 31 decembrie 2016. Compania a inițiat în această toamnă o serie de vânzări de terenuri în județul Timiș, în județul Brașov și în București. Datoriile totale s-au stabilizat la o valoare cu puțin peste 27 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90% și care îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%, este listată la Bursa de Valori București din anul 2007, unde la ultimul preț de închidere de 0,9400 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 29,37 milioane lei (6,32 milioane euro).