Nou la Iulius Mall Cluj-Napoca: a fost montat unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa

Nou la Iulius Mall Cluj-Napoca: a fost montat unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa
scris 5 aug 2024

Iulius Mall Cluj a upgradat intrarea principală prin instalarea uneia dintre cele mai mari fațade media din Europa, ca parte a unui parteneriat mai amplu Samsung – IULIUS, care le oferă chiriașilor din cele șapte proiecte de retail ocazia de a se promova în condiții de vizibilitate ridicată, cu o expunere la peste 70 de milioane de clienți anual.

„Locația în care am amplasat noul ecran de 203 mp este strategică, având 14,5 milioane de vizite într-un an și peste 12.700 de clienți în medie, într-o zi obișnuită, doar pe această intrare. Mai mult, în perioadele în care găzduim evenimente de anvergură în Iulius Parc, precum Street Food Festival, atunci când avem stația de transport către Electric Castle sau punctul de ridicare a brățărilor pentru festivalul UNTOLD, înregistrăm o creștere a traficului de 33%. Tocmai de aceea, proiectul a reprezentat o etapă importantă a parteneriatului cu Samsung, demarat în 2019, prin care ne dorim să avem posibilitatea de a comunica contextual, îmbunătățind experiența de shopping a clienților”, a declarat Bogdan Bălteanu, Head of Media Sales IULIUS.

Urmărește-ne și pe Google News

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Nou la Iulius Mall Cluj-Napoca: a fost montat unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa

„Proiectul nostru cu IULIUS este doar unul dintre numeroasele exemple în care soluțiile de afișare digitală Samsung transformă și modernizează spațiile comerciale. Prin intermediul soluțiilor de afișare digitală, retalierii pot oferi cumpărătorilor experiențe personalizate, interactive și eficiente, pot administra centralizat conținut, actualizându-l în timp real, și pot analiza date esențiale pentru comunicări cât mai relevante. Acest proiect ilustrează viziunea companiei în ceea ce priveste piața de Digital Out of Home, deoarece consumatorul devine parte a unei experiențe vizuale extraordinare încă de la intrarea în centrul comercial, oferindu-i acestuia o imersie în conținutul digital al ecranului”, declară Falvius Istrate din partea Samsung Electronics Romania .

Rețeaua digitală media Samsung va fi extinsă în proiectele companiei IULIUS până la sfârșitului anului, la 384 de ecrane cu suprafața totală de 1.400 mp, față de 183 de ecrane și 789 mp, în prezent. În formatul actual, se derulează lunar peste 200 de campanii pentru clienții de retail pe care IULIUS îi are în rețeaua națională Iulius Mall și în cele două ansambluri mixed-use, Palas Iași și Iulius Town Timișoara.

Consum redus de energie

Noul ecran LED outdoor Samsung instalat la Cluj-Napoca a fost conceput pentru a funcționa în orice scenariu. Cu o luminozitate constant ridicată, acesta este soluția ideală pentru a oferi, clar și strălucitor, experiențe vizuale de neegalat, fiind adaptat să funcționeze în orice condiții meteorologice. Datorită componentelor eficiente energetic, ecranul rulează la mai puțin de 700 W/mp, reducând, astfel, consumul de energie cu până la 25% în raport cu modelele Samsung anterioare.

„Marketingul se îndreaptă accelerat spre digitalizare și personalizare avansată. Tendința clienților noștri este de a avea tot mai multe campanii tactice, de scurtă durată, iar posibilitatea de a schimba conținutul sau de a rula spoturi alternative reprezintă avantaje competitive esențiale. Am observat în ultimii ani tendința brandurilor de a aloca resurse semnificative pentru realizarea unor materiale informative menite să educe și să influențeze deciziile de cumpărare. Prin integrarea noilor soluții digitale, reușim să oferim posibilități de promovare aliniate la tendințele internaționale, reinventând, pe de-o parte, experiența de shopping a clienților și, pe de altă parte, oferind brandurilor suport vizual excepțional pentru implementarea unor proiecte memorabile”, a spus Bogdan Bălteanu.

IULIUS este compania de real estate cu cea mai extinsă rețea digitală indoor, asigurând expunerea mesajelor către un public variat datorită conceptului mixed-use al proiectelor, care integrează funcțiuni office, retail și de entertainment. Astfel, publicul este format din clienții mallurilor, angajații din clădirile de birouri și vizitatorii care vin să se relaxeze în proiectele create de companie la Iași, Cluj-Napoca, Timișoara și Suceava.

Nou la Iulius Mall Cluj-Napoca: a fost montat unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa

Despre IULIUS

Compania IULIUS este dezvoltator și operator real estate specializat în proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani. Portofoliul său include peste 310.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava) și proiectele Family Market din Iași (Miroslava și Bucium). Centrele comerciale sunt lidere de piață la nivel regional și înregistrează anual peste 70 de milioane de vizite.

Compania IULIUS deține și 15 clădiri de birouri, la Iași, Cluj-Napoca și Timișoara, cu o suprafață totală de peste 242.000 mp, în care sunt prezente peste 80 de companii și unde lucrează peste 25.000 de angajați.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea soluțiilor LED, televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii.

viewscnt
Afla mai multe despre
iulius mall
ecran led