NEPI va livra centrul comercial din Timișoara la sfârșitul lunii martie

NEPI va livra centrul comercial din Timișoara la sfârșitul lunii martie
scris 3 feb 2016

Fondul sud-african de investiții NEPI va finaliza a doua fază de construcție a Shopping City TImișoara pe 31 martie, investiția totală în întregul proiect, cu o suprafață închiriabilă de 70.000 de metri pătrați de fiind de 83,8 milioane de euro.

Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alături de cel mai  mare și mai modern cinematograf din afara Capitalei, sunt chiriașii centrului comercial.

Urmărește-ne și pe Google News

"Investiția NEPI în valoare de 83,8 milioane de euro în Shopping City Timișoara reprezintă mai mult decât dezvoltarea unui centru comercial, este una dintre cele mai mari investiții din ultima perioadă din județul Timiș. De aceea, pentru noi, finalizarea lucrărilor la Shopping City Timișoara, Faza II, reprezintă unul dintre cele mai importante proiecte de pe agenda acestui an", a declarat într-un comunicat  Tiberiu Smaranda, director executiv NEPI.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Alpha Bank și Ali Ergun Ergen au crescut cu 40% suprafața proiectului Timișoara Centrum, investiția ajunge la 90 mil. euro CITEȘTE ȘI Alpha Bank și Ali Ergun Ergen au crescut cu 40% suprafața proiectului Timișoara Centrum, investiția ajunge la 90 mil. euro

Prima fază a proiectului, livrată în noiembrie anul trecut, a fost construit un hipermarket Carrefour și o galerie comercială închiriată de Dedeman, Media Galaxy, Noriel, Kendra, Pepco, Help Net, SensiBlu, Opticris, TUI Travel, Zoocenter, Mondex.

"Vom continua tradiția de colaborare și parteneriate strategice cu ancore cu acoperire internațională, în toate centrele noastre comerciale. În același timp, încurajăm și susținem dezvoltarea economiei locale prin încheierea de parteneriate cu cele mai bune concepte aparținând agenților comerciali locali. Astfel, suntem siguri de faptul că putem oferi clienților noștri cel mai bun mix de retail, personalizat pentru nevoile românilor din vestul țării", a adăugat Smaranda.

Centrul va cuprinde și cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, care va aduce 13 săli dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum și conceptele revoluționare iMAX și 4Dx. În plus, Shopping City Timișoara pune la dispoziția timișorenilor și o sală de fitness ultramodernă, dotată cu piscină semi olimpică.

Situat în Calea Șagului nr. 100, Shopping City Timișoara va oferi, de asemenea, o zonă de distracție și petrecere a timpului liber, cu zonă de bowling, billiard, casino și food-court cu restaurante pentru toate gusturile.

Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare și va avea 2.500 de locuri de parcare, dispuse la nivelul solului și pe acoperiș - cu acces direct către zona de cinema - entertainment – fitness – food court.

NEPI estimează că mall-ul va deservi mai mult de 700.000 locuitori din Timișoara și împrejurimile sale.

New Europe Property Investments plc este un grup de investiții listat la Busa de Valori din Johannesburg (JSE), la Bursa de Valori de la Londra (LSE), precum și la Bursa de Valori din București (BVB). Grupul a fost înființat în anul 2007, iar în România portofoliul NEPI cuprinde  Mega Mall, Mall Promenada, Vulcan Value Center, CityPark Constanța, Ploiești Shopping City, Brăila Mall, Galați Shopping City, Shopping City Târgu-Jiu, Severin Shopping Center și alte centre comerciale în întreaga țară, dar și în Serbia și Slovacia. NEPI mai deține și clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din București, City Business Centre din Timișoara și The Office din Cluj. 

viewscnt
Afla mai multe despre
nepi
timisoara
mall