Pinum, parte a grupului italian Nusco și unul dintre cei mai mari jucători pe piața locală de uși, ferestre și parchet, aniversează 25 de ani în România prin inaugurarea unui showroom cu o suprafață de 1.000 metri pătrați, investiția ridicându-se la aproximativ 400.000 euro.
În 2016, Pinum și-a menținut cifra de afaceri la 8 milioane de euro, iar pentru acest an vizează o creștere de cel puțin 15%. Estimările se bazează atât pe extinderea rețelei de distribuție, prin deschiderea noului showroom, pe inaugurarea noii linii de producție PVC ce a avut loc anul acesta, cât și pe dezvoltarea pieței de export în Statele Unite.
“Estimăm o tendință de creștere pe fondul unei piețe într-o continuă dezvoltare, evoluție susținută și de comportamentul consumatorilor, care pun tot mai mult accent pe produse și servicii de calitate. În acest sens, noul showroom Pinum reprezintă o oportunitate de a le prezenta modele speciale de uși, ferestre și parchet, unice pe piață, de la branduri precum Nusco, Berti, Alias, Rimadesio, Lualdi și Barausse”, a declarat Francesco Curcio, Director General Executiv Pinum.
“Anul trecut, 70% din volumul total al vânzărilor a fost asigurat de uși, acesta fiind completat de tâmplăria din PVC și parchet. După un amplu proces de modenizare și tehnologizare și o investiție de 500.000 euro, fabrica Pinum din România asigură în prezent o capacitate de 6.000 uși/lună și 2.000 ferestre/lună, 15% din producție fiind destinată exportului în Italia, dar și în Statele Unite”, a adăugat directorul companiei.