Lidl pregătește în România un nou centru logistic, la Nedelea, județul Prahova, care va avea o suprafață totală construită de 38.000 metri pătrați, conform datelor publice.
Ce așteptări au de la magazinele online din România clienții de pe piețele regionale de interes (Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria), perspectivele economice ale comerțului online în anul 2023, răspunsurile pieței de curierat la cerințele tot mai specifice ale clienților, în contextul provocărilor anului, vor fi prezentate la Conferințele „Barometrul e-Commerce”, organizate de Profit.ro în parteneriat cu DPD România și devenite deja o tradiție. În acest an, conferința va fi organizată pe 7 martie, la Marriott Grand Hotel Bucharest, urmând să fie transmisă în direct și de PROFIT NEWS TV
Centrul Logistic Lidl Nedelea este prezentat drept primul centru logistic Lidl din România localizat în Ploiești West Park.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Servicii de asistență tehnică și dirigenție de șantierr vor fi furnizate de Meira Grup.
Recent, Lidl a anunțat că deschide în România și cel mai mare centru logistic din portofoliul său, în comuna Fundeni, județul Călărași. Noul depozit, amplasat strategic în apropierea autostrăzii A2, va deservi aprovizionarea a peste 55 de magazine din zona de sud și sud-est a țării.
VEZI AICI ȘI Proces Lidl pentru un depozit într-o zonă strategică a României. Radar ce comunică cu Deveselu, mutat
Cel de-al șaselea sediu regional se întinde pe o suprafață totală construită de peste 56.000 m2 și o suprafață a terenului de peste 173.000 m2, fiind astfel cel mai mare depozit din portofoliul Lidl.
Amplasată în apropierea autostrăzii A2, clădirea este un punct logistic extrem de important pentru eficientizarea procesului de distribuție în zona de sud și sud - est a țării.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul NCH Capital, reprezentat local de Siminel Andrei, discută cu cel mai mare manager de terenuri agricole din lume„Deschiderea depozitului din comuna Fundeni, din apropiere de A2, a venit ca un pas firesc, odată cu extinderea rețelei noastre de magazine. Pentru că suntem la cel de-al șaselea depozit din portofoliul nostru, experiența ne-a oferit ocazia să testăm și să dezvoltăm mai multe soluții care ne permit să optimizăm timpii de aprovizionare a magazinelor, să avem o și mai mare acuratețe a stocurilor de produse și totodată să reducem amprenta de carbon generată de activitatea din depozit”, a spus Cezar Rotaru, Director Sediul Regional Fundeni, Lidl România.
Inaugurarea celui mai mare depozit logistic din portofoliul Lidl are un impact pozitiv și asupra economiei locale, prin crearea a peste 250 de locuri de muncă, atât în zona operațională, cât și în cea administrativă.
În prezent, Lidl operează peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În plus, compania are peste 360.000 de angajați.
Profit.ro a anunțat că Lidl, după o creștere de aproape 14% în 2021 față de anul anterior, continuă să conducă piața de retail locală, urmat îndeaproape de Kaufland, care a fost detronat din fruntea clasamentului în 2020. Dacă în primul an al pandemiei primii trei mari jucători erau aproape pe picior de egalitate în ceea ce privește veniturile obținute, rezultatele din 2021, analizate de Profit.ro, arată că lupta pentru primul loc nu mai este atât de strânsă.
Cu afaceri de aproape 14,9 miliarde de lei în 2021 (peste 3 miliarde de euro), Lidl și-a securizat în 2021, conform ultimelor date, poziția de lider al pieței de retail locală, semn că extinderea agresivă din ultimii doi ani a dat roade.
Doar în 2021 retailerul german a inaugurat 33 de magazine noi, ajungând în prezent la o rețea de peste 300 de magazine la nivel național, dintre care 37 în București, și 5 centre logistice. Lidl a intrat pe piața locală în 2011, iar de atunci businesss-ul său a crescut constant, cele mai mari creșteri fiind consemnate în ultimii doi ani.
Dacă, în 2019, discounterul german era pe locul 2, după Kaufland, în 2020 a devenit liderul pieței de retail, înregistrând afaceri de 12,9 miliarde de lei (aprox. 2,6 miliarde de euro), de la aproape 9,8 miliarde de lei în 2019. Așadar, în primul an de pandemie, Lidl a avut un avans considerabil, afacerile sale urcând cu 24%.
Lidl și Kaufland fac parte din grupul Schwarz, al șaselea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.