CONFIRMARE YOO, cel mai mare brand de apartamente de designer din lume, vine în România

CONFIRMARE YOO, cel mai mare brand de apartamente de designer din lume, vine în România
scris 27 oct 2021

YOO, cel mai mare brand de apartamente de designer din lume, confirmă informațiile Profit.ro privind extinderea în România, prin intermediul consultantului imobiliar Valentin Ilie.

“În perioada următoare vom începe să evaluăm proiectele din principalele piețe din România, dar și de pe litoral, zone montane și alte locații unice ", afirmă Valentin Ilie, Partener YOO în România.  

Urmărește-ne și pe Google News

Profit.ro a anunțat anterior că Valentin Ilie, cel care a adus în România brandul american de brokeraj Coldwell Banker, vine acum pe piață cu YOO, cel mai mare brand de apartamente de designer din lume, și coordonează extinderea acestuia în România.

Grupul YOO, fondat în 1999 de antreprenorul englez John Hitchcox și designerul Philippe Starck, este cel mai mare brand de locuințe non-hoteliere din lume, cu 52 de proiecte finalizate și peste 30 în dezvoltare. Într-un clasament al celor mai mari branduri hoteliere și non-hoteliere din lume, YOO este urmat de Ritz-Carlton, Four Seasons și JW Marriott.

Automatica SA: pionierul automatizărilor din România în era Industriei 4.0 CITEȘTE ȘI Automatica SA: pionierul automatizărilor din România în era Industriei 4.0

Ținta inițială de expansiune a brandului YOO în România sunt orașele București, Constanța și Brașov. Grupul nu a semnat încă un contract de asociere pe piața locală, însă are în stadiu de calificare un proiect amplasat într-una dintre stațiunile românești, spun sursele Profit.ro. Intenția companiei engleze este să opereze și apartamente cu servicii hoteliere, ținta fiind proiectele rezidențiale și hoteliere. În București se urmărește punctarea unor amplasamente deosebite. Potențialii clienți ai YOO sunt investitorii și dezvoltatorii locali în căutare de design și implementare.

Cum poate fi calibrat un buget în pandemie, ce soluții de finanțare sunt astăzi la îndemână și alte variante de sprijin pentru firme vor fi anunțate la Videoconferința Profit.ro IMM - Pregătim ieșirea din criză

Videoconferința, programată pentru 4 noiembrie și organizată împreună cu  Nordis Group, Banca Transilvania, ING și Unicredit Bank, va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV. Detalii AICI

Consultantul imobiliar Valentin Ilie va gestiona extinderea YOO în România. El este cel care, în 2006, a adus în România brandul american de brokeraj imobiliar Coldwell Banker și a ajutat la extinderea acestuia până în 2015, când, alături de partenerul său Alexandru Benga, a vândut compania care deținea master-franciza omului de afaceri Mohammad Murad, proprietarul lanțului hotelier Phoenicia. În 2019, Andrei Sârbu și Ionuț Nicolescu au plecat din Coldwell Banker România, alături de o parte din echipă, și au adus pe piața locală brandul SVN International, devenit în 2020 al patrulea cel mai mare jucător din piață, după JLL, CBRE și Colliers.

Parteneriat strategic între investitorul imobiliar Ionuț Dumitrescu și Sacha Dragic, fondatorul Superbet, pentru dezvoltarea de depozite în toată țara. Injecție masivă de capital. Vor ocupa locul 3 în piață. Nu sunt la prima colaborare CITEȘTE ȘI Parteneriat strategic între investitorul imobiliar Ionuț Dumitrescu și Sacha Dragic, fondatorul Superbet, pentru dezvoltarea de depozite în toată țara. Injecție masivă de capital. Vor ocupa locul 3 în piață. Nu sunt la prima colaborare

YOO lucrează cu o echipă de designeri celebri precum Marcel Wanders, Jade Jagger, Steve Leung și Sussanne Khan pentru a crea locuințe cu un design distinct care aduc vizibilitate proiectelor rezidențiale. În ultimii ani, YOO s-a extins și pe sectorul hotelier cu brandurile YOO Collection și YOO2.

YOO transformă clădirile în spații de locuit aspiraționale și inspiraționale, oferind dezvoltatorilor imobiliari un design holistic, se arată pe site-ul companiei. Acesta este un concept nou pe piața românească și este echivalentul unui brand hotelier aplicat segmentului de locuințe premium și de lux.

În fiecare an, piața rezidențială bucureșteană sporește cu circa 10.000 de locuințe noi. Un procent extrem de mic dintre acestea, adică în jur de 2%, aparțin segmentului de lux. Totuși, valoarea acestei niște depășește 10% din vânzările anuale de apartamente din București.

viewscnt
Afla mai multe despre
valentin ilie
coldwell banker
yoo