Grupul spaniol Inditex, proprietarul Zara, a început angajările în România pentru noul brand pe care îl introduce pe piața locală, marca sa de produse cu preț redus Lefties, confirmând informațiile transmise anterior de Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Cei mai importanți experți în domeniu vor participa la Maratonul Vinului, programat să fie organizat de PROFIT NEWS TV pe 31 august, cu sprijinul Un Vin pe Zi
Angajările au fost lansate la Craiova, pentru mall-ul Promenada.
Astăzi, marca Lefties este prezentă în 14 țări. Lansarea în Craiova reprezintă o premieră nu doar în România, ci și în regiunea ECE.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Gigantul francez Air Liquide ridică o nouă fabrică de tuburi de oxigen lângă București și o închide pe cea din BuzăuÎnființată în 1999 ca o modalitate de a scăpa de hainele Zara din sezonul anterior, Lefties are acum proprii săi designeri și game de produse. Cu toate acestea, Lefties este mai puțin vizibilă decât principalele mărci ale grupului Inditex, precum Zara, Massimo Dutti și Bershka.
NEPI Rockcastle, cel mai mare investitor și dezvoltator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, va inaugura, în luna octombrie a acestui an, Promenada Craiova, mall care va include peste 150 de magazine, conform ultimelor date.
Zona comercială Promenada Craiova va avea o suprafață de 78.500 mp, din care noul centru comercial, care include și parc de retail, va ocupa 62.500 mp, iar magazinul Dedeman, 16.000 mp.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Portland Trust, susținut de un gigant de pe Wall Street, intră pe piața centrelor de date și pregătește „cea mai importantă locație fizică dedicată unor astfel de servicii“ din RomâniaProiectul va fi inaugurat în trimestrul al patrulea din 2023, în luna octombrie, cu o investiție totală de peste 125 de milioane de euro, și va include peste 150 de magazine.
“Investiția în Promenada Craiova reprezintă încă o etapă din planul de dezvoltare al grupului, pe care l-am intensificat încă de anul trecut. Avem încredere în potențialul orașului Craiova , motiv pentru care am decis să implementăm aici cel mai nou proiect al nostru din afara Bucureștiului. Totodată, aceasta este și cea mai mare investiție din retail care are loc în România în ultima perioada. Deși contextul de piață este în continuare marcat de provocări, sunt convins că este un moment propice pentru investiții de natură să impulsioneze economia națională, concentrându-ne simultan atât pe sustenabilitate, cât și pe contribuția la dezvoltarea comunității locale”, a spus Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle.
NEPI Rockcastle deține un portofoliu de proprietăți în România, Polonia, Slovacia, Bulgaria, Ungaria, Croația, Cehia, Serbia și Lituania, și continuă dezvoltarea printr-un program de expansiune în regiune.
În România, compania deține 25 de centre comerciale, printre care: București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Targu Mures (Shopping City Târgu Mureș) si Ploiești (Ploiești Shopping City).