Firma de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a anunțat că a fost desemnată să administreze clădirea de birouri One Victoriei Center (fosta Bucharest Corporate Center), situată în centrul de afaceri al Bucureștiului.
Ca urmare a acestei decizii, Cushman & Wakefield Echinox va avea atribuții ȋn gestionarea activității de zi cu zi ȋn cadrul proiectului, printr-o echipă de specialiști atât on-site, cât și la sediul central, coordonați de către Mihaela Petruescu, Head of Asset Services, scrie News.ro
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”One Victoriei Center este o clădire situată la intersecția străzilor Buzești și Gheorghe Polizu din zona Piața Victoriei, cu o suprafață ȋnchiriabilă de aproximativ 12.000 de metri pătrați distribuiți pe parter și 13 etaje supraterane, fiind unul dintre imobilele emblematice din centrul de business al Capitalei, fost sediu al unor companii precum Generali sau IBM. Imobilul, parte din portofoliul One United Properties a atras noi chiriași, precum BRD sau Food Panda”, se arată în comunicat.
Centrul de afaceri al Capitalei ȋnregistra la finalului anului 2018 o rată de neocupare a spațiilor de birouri de 4,6%, nivel sub media Bucureștiului, de 8,6%, fiind de-a lungul timpului una dintre zonele cu cele mai mici rate de disponibilitate de la nivelul Capitalei.
”Într-o piață a birourilor extrem de competitivă, calitatea serviciilor oferite chiriașilor este un element care face din ce ȋn ce mai mult diferența ȋntre proiecte. One Victoriei Center este o clădire de calitate, situată ȋntr-o zonă privilegiată, ȋn apropierea celor mai importante noduri de transport ale orașului, iar prin managementul Cushman & Wakefield Echinox suntem siguri că actualii și viitorii noștri chiriași vor beneficia de o gamă de servicii pe măsură”, a spus Alexandra Grigoraș, Leasing & Marketing Manager, One Office, divizia de birouri a One United Properties.
Pentru Cushman & Wakefield Echinox, noul mandat coincide cu extinderea serviciilor oferite prin intermediul departamentului de administrare a proprietăților, care ȋși schimbă denumirea din Property Management ȋn Asset Services.
”Strategia noastră preȋntâmpină cerințele, nevoile și așteptările proprietarilor și chiriașilor, ȋn egală măsură. Am regândit serviciile oferite, pentru că astăzi clienții ȋși doresc mai mult decât property management. Pentru a fi mai productivi, mai sănătoși și mai creativi, angajații au nevoie un spațiu de lucru atractiv, ȋntr-o clădire de birouri ofertantă, cu programe de hospitality și wellness, pe langa sistemele tehnice performante, organizarea de evenimente sau realizarea de sondaje pentru identificarea nivelului de satisfacție a chiriașilor”, a afirmat Mihaela Petruescu.