Pe fondul unor afaceri în ușor declin în primul trimestru, furnizorul de profile de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de aproximativ 155.000 de lei.
Alumil Rom Industry (ALU), compania care desface pe piața românească profilele de tâmplărie din aluminiu produse de compania greacă Alumil Miloas, a realizat în primele 3 luni ale anului venituri din vânzări de 12,22 milioane lei, cu 6,07% sub cele de 13,01 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Compania a înregistrat o pierdere de aproximativ 155.000 de lei, comparativ cu profitul net de circa 77.000 de lei obținut în T1 2016.
La 31 martie, compania avea active totale de 77,36 milioane lei, în scădere cu 1,37% față de cele de 78,44 milioane lei prinse în bilanț la data de 31 decembrie 2016. În același interval de raportare, nivelul datoriilor totale a fost relativ constant.
CITEȘTE ȘI Industria Iutei discută din nou vânzarea sediului, cu peste 6 milioane euro, după ce a refuzat oferta DedemanAlumil Rom Industry este listată la Bursa de Valori București din anul 2007, unde astăzi prețurile titlurilor companiei s-a prăbușit cu 10,92% în prima oră de tranzacționare, reacția investitorilor fiind negativă la raportarea financiară. La prețul de 0,7180 lei/acțiune consemnat intraday, capitalizarea de piață a societății se ridică la 22,44 milioane lei (4,94 milioane euro).