Pentru prima dată în istorie, bugetul alocat pentru publicitatea online în SUA în acest an îl va depăși pe cel consacrat pentru media tradiționale, iar tendința se va accelera în următorii ani, arată un studiu publicat miercuri de firma de cercetare de piață eMarketer, informează AFP.
Potrivit acestui studiu, cheltuielile cu publicitatea online în SUA vor crește cu 19% în acest an, până la 129 miliarde de dolari, în timp ce cheltuielile cu publicitatea pentru suporturile tradiționale vor scădea cu 4%, până la 109 miliarde dolari. În plus, eMarketer prognozează o creștere de 58% a cheltuielilor cu publicitatea digitală între 2018 și 2021, față de o scădere de 4% pentru suporturile tradiționale (afișaj, presă, televiziune, radio), scrie Agerpres.
Potrivit eMarketer, în 2021 cheltuielile cu publicitatea online vor reprezenta două treimi (62%) din bugetele publicitare.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO O nouă gafă în lumea modei: Burberry a lansat hanoracul cu ștreang. Reacția companieiRaportul eMarketer susține că "duopolul" Google-Facebook va înregistra în acest an primul declin al cotei pe piața de advertising, până la 59,3% de la 60% anul trecut.