Producătorul american de genți de călătorie de lux Tumi, preluat în urmă cu doi ani de grupul american Samsonite, cel mai mare producător mondial de valize și genți de călătorie, pentru 1,8 miliarde de dolari, a intrat în România cu propriul magazin, monobrand.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Magazinul a fost deschis în centrul comercial Băneasa Shopping City, la acest moment fiind unicul magazin Tumi din România.
TUMI a fost fondat în 1975 de Charlie Clifford în Statele Unite, la acest moment având o rețea de circa 120 de magazine monobrand și peste 200 de magazine în regim shop and shop.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În primăvara anului trecut, Samsonite România a anunțat creșterea cu 7% a cifrei sale de afaceri în 2016 față de anul anterior, la 6,88 milioane de euro, și planul pentru următorii 5 ani de a atinge o țintă de peste 18 milioane de euro, cu deschiderea a 100 de magazine la nivelul întregii țări, față de cele 25 existente atunci.
Activând pe piața locală de aproape 20 de ani, General Business System este unic importator și distribuitor Samsonite în România. Cifra de afaceri de 6,88 milioane de euro a fost acoperită în proporție de 60% de activitatea companiei în București.
CITEȘTE ȘI FOTO O tânără debutează în afaceri cu o cofetărie dedicată exclusiv câinilorPrimele valize Samsonite au fost create în 1910. Samsonite este la acest moment lider de piață la nivel mondial, deținând 75% din piața globală de profil și 80% din piața branded locală.
Înființat la Colorado, grupul Samsonite a fost în pragul falimentului în 2003, pentru ca în 2007 să fie preluat de fondul britanic CVC Capital Partners. Anul trecut, grupul a avut vânzări totale de 3,4 miliarde dolari, din care 664,5 milioane dolari generate de brandul Tumi.