Planul rețelei de magazine Profi: 2.000 de magazine și brandul Profi ca marcă proprie pentru produse

Planul rețelei de magazine Profi:  2.000 de magazine și brandul Profi ca marcă proprie pentru produse
scris 6 iun 2019

Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții Mid Europa, vrea să ajungă în 5 ani la 2.000 de magazine la nivel național, practic o dublare a numărului de unități deținute în prezent, și să atingă o cifră de afaceri de 15 miliarde de lei, mizând inclusiv pe brandul Profi ca marcă proprie, conform CEO-ului Daniel Cîrstea.

"Am lucrat la trei piloni care au susținut evoluția companiei în ultimii ani – clusterizarea formatelor, ultrafresh și marcă proprie. Vom miza în continuare pe investiții în logistică pentru a susține expansiunea viitoare, pe creșterea productivității și pe marcă proprie, acolo unde, prin Proxi, vom dezvolta private label și pe segmentul mediu”, spune Cîrstea, citat de magazinulprogresiv.

Urmărește-ne și pe Google News

Profit.ro a relatat că, anul trecut, Profi Rom Food, compania care administrează rețeaua magazinelor Profi a primit o infuzie de capital de aproape 273 de milioane de euro.

EXCLUSIV Casa de Vinuri Huși, printre cei mai mari producători din Moldova, negociază cu Purcari Wineries preluarea business-ului și o infuzie masivă de capital CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Casa de Vinuri Huși, printre cei mai mari producători din Moldova, negociază cu Purcari Wineries preluarea business-ului și o infuzie masivă de capital

Profi este rețeaua de retail cu cea mai mare extindere geografică din România, cu aproximativ 800 de magazine

Fondul de investiții Mid Europa, proprietar al operatorului de servicii medicale private Regina Maria, a cumpărat rețeaua de magazine Profi în noiembrie 2016 cu 533 de milioane de euro, cea mai mare tranzacție din istoria retailului românesc, anunțată atunci în premieră de Profit.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
profi
majorare capital
onrc