Orange România a realizat, în intervalul aprilie – iunie, o cifră de afaceri consolidată în valoare de 377 de milioane de euro, în scădere cu 1,2% față de T2 2022.
Veniturile sunt stabile în comparație cu trimestrul doi al anului anterior, excluzând impactul reducerii ratelor de terminare. Astfel, rezultatele trimestrului reflectă creșterea vânzărilor de echipamente și ale serviciilor de fibră optică, dar și diminuarea veniturilor în contextul reducerii tarifelor de terminare și al declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieței.
În primele șase luni din 2023 cifra de afaceri este de 759 de milioane de euro.
La 30 iunie 2023, Grupul Orange România furniza servicii mobile către 9,8 milioane de clienți, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit, către 1,2 milioane de clienți.
Orange a continuat și în T2 2023 dezvoltarea rețelei 5G/5G+. Rețeaua s-a extins în acest trimestru în Oradea și Satu Mare, numărul total al orașelor acoperite ajungând la final de T2 2023 la 33.
Orange România a intensificat acțiunile de extindere a rețelei, pentru a oferi acces la internet unui număr cât mai mare de români. Astfel, pe parcursul T2 2023 acoperirea 4G a ajuns la 98,75% din populație, în timp ce rețeaua 4G+ acoperă 81,48% din populație. În ceea ce privește serviciile de internet de mare viteză și TV prin fibră optică, peste 500 de noi localități au fost acoperite în primul semestru al anului.