Analiștii de pe Wall Street cred că Netflix va continua să crească investițiile în conținut original și să cheltuiască în 2019 aproximativ 15 miliarde de dolari.
Menținerea focusului pe crearea conținutului original a fost indicată recent de CEO-ul Reed Hastings, însă șeful Netflix nu a mai spus, ca în anii trecuți, cât anume va investi anul acesta în conținutul original.
Însă, analiștii de pe Wall Street, citați de Variety, cred că investițiile în conținut original făcute de Netflix vor menține ritmul de creștere și vor ajunge anul acesta la 15 miliarde de dolari.
După 8,9 miliarde de dolari investite în 2017, și 12 miliarde de dolari investite anul trecut, creștere investițiilor în conținut original de câte aproximativ 3 miliarde de dolari pe an se va menține și anul acesta, cred analiștii.
CITEȘTE ȘI Apple a rescos la vânzare un smartphone lansat în urmă cu trei ani pentru utilizatorii cărora nu le plac ecranele prea mariPe același tipar, analiștii estimează că Netflix va investi 17,8 miliarde de dolari în conținut original în 2020.
În același timp, Netflix a crescut și cheltuielile pentru promovarea filmelor și serialelor sale originale. Cheltuielile de marketing au crescut cu 65% în 2018, ajungând la 2,37 de miliarde de dolari.
Pentru 2019, costurile de promovare sunt estimate să ajungă la aproximativ 2,9 miliarde de dolari, în creștere cu 22% față de anul trecut.
Conținutul original pare a fi cheia pentru viitorul Netflix, care de anul acesta va avea o concurență mult mai mare pe piața de streaming, cu Disney, Warner Media, NBC Universal și chiar Apple urmând să-și lanseze propriile servicii.
Netflix pare însă încrezător în forța serviciului său, dovadă în acest sens stând și recenta creștere de preț a abonamentului în Statele Unite și unele țări din America Latină. Este estimat că doar această creștere de tarife va genera venituri între 1 și 1,4 miliarde de dolari pentru Netflix.