Platforma video YouTube a achiziționat drepturile de difuzare a meciurilor pentru liga profesionistă de fotbal american (NFL) în Statele Unite, o premieră pentru filiala Google, care ilustrează implicarea în creștere a acesteia în sport, informează AFP.
Conform presei americane, Google va vărsa aproximativ 2 miliarde de dolari pe an, timp de șapte ani, pentru a putea transmite meciurile jucate duminică, prin intermediul serviciului video cu plată YouTube TV, care nu este disponibil decât în Statele Unite, scrie Agerpres.
Pentru a avea acces la meciuri prin intermediul acestui parteneriat, abonații la pachetul de canale YouTube TV vor trebui să achite o sumă suplimentară la prețul abonamentului lor. Ei vor putea vedea meciurile jucate în zona lor geografică imediată, mai exact a echipei lor locale, care fac obiectul unui contract distinct.
Contractul nu asigură exclusivitatea, întrucât cele două posturi naționale Fox și CBS dețin deja împreună drepturile pentru aceste meciuri și vor continua să le difuzeze în Statele Unite.
Pentru proprietarul echipei New England Patriots, Robert Kraft, citat în comunicat, acest acord "va permite ca mai multe meciuri să fie accesibile pentru fani. Acest parteneriat va permite creșterea sportului prin intermediul generațiilor viitoare".
Canalul YouTube oficial al NFL, care are peste 10 milioane de abonați, transmite constant online mici rezumate din culisele celei mai puternice ligi sportive din lume.