Vice Media se va extinde în peste 50 de țări, cu televiziuni, servicii mobile și digitale

Vice Media se va extinde în peste 50 de țări, cu televiziuni, servicii mobile și digitale

Shane Smith, cofondator și director executiv al Vice

scris 23 iun 2016

Compania Vice Media se va extinde cu servicii mobile, digitale și televiziune în peste 50 de țări, între care se numără India, Iran, Thailanda și Afganistan, și își va extinde serviciile existente în țări precum Australia, Noua Zeelandă și Canada, informează The Guardian.

Astfel, compania Vice Media, care include canalul de televiziune Viceland TV, Vice News și secțiuni de lifestyle, cultură și entertainment, se extinde de la 30 în peste 80 de țări. Viceland TV va transmite în 44 de țări, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

În luna martie, Vice a anunțat că va lansa un canal TV pe platforma Sky, în Marea Britanie și Irlanda, primul său canal din Europa. Compania a anunțat că va lansa, în total, 12 canale în Europa, într-o perioadă de 18 luni.

De asemenea, Vice a anunțat, recent, că se va lansa în Rusia și în șase țări din estul Europei.

În Orientul Mijlociu, printr-o înțelegere cu grupul de media Moby, Vice se va lansa în 12 țări, între care se numără Iran, dar și în alte țări, precum Egipt, Arabia Saudită și Afganistan.

PwC: TVA necolectată a generat o pierdere de 8,3 miliarde euro pentru România în 2015, cel mai mare deficit din Europa Centrală-Est CITEȘTE ȘI PwC: TVA necolectată a generat o pierdere de 8,3 miliarde euro pentru România în 2015, cel mai mare deficit din Europa Centrală-Est

”Există un public tânăr masiv în Orientul Mijlociu și Africa de Nord, care se angajează intens în dezbateri și evenimente care au loc în jurul lor, dar nimeni nu se dedică să le ofere conținutul local captivant pe care și-l doresc”, a spus Shane Smith, cofondator și director executiv al Vice.

Pentru a întâmpina posibilele dificultăți pe care companiile media le pot avea în această regiune, Vice înființează o echipă de management independentă. Aceasta va oferi o administrare creativă pentru a asigura respectarea brandului Vice, în timp ce conținutul se va adapta nuanțelor și sensibilităților regiunii, astfel încât să fie relevant pentru public.

În Asia de Sud-Est, Vice a ajuns la o înțelegere cu compania media Multi Channels Asia, ce are sediul în Singapore, pentru a lansa televiziunea Viceland, ce va transmite 24 de ore pe zi, în 18 țări, precum Malaezia, Thailanda și Vietnam.

De asemenea, Vice a stabilit un parteneriat cu Times of India Group pentru a lansa servicii digitale și mobile, și televiziunea Viceland, Pay-TV. ”În India, Vice va avea sediul în Mumbai, iar activitatea sa va include producerea și distribuirea de conținut local”, a mai spus Shane Smith.

În Africa, Vice a făcut o înțelegere cu Econet Media, pentru a lansa Viceland TV, până la finalul anului viitor, ce va emite 24 de ore pe zi, în 17 țări, printre care se numără Nigeria, Zimbabwe, Etiopia și Kenya.

Compania Vice își extinde operațiunile existente în Australia, unde există din anul 2003, printr-o înțelegere cu SBS pentru a lansa Viceland free-to-air, în cursul acestui an. În Noua Zeelandă, Vice se extinde prin intermediul Sky - compania va lansa Viceland până la sfârșitul acestui an, ca parte a pachetului de bază al abonamentului TV.

Vice și-a început activitatea în anul 1994, în Montreal, ca o revistă tipărită, în limba engleză. După peste două decenii, compania va lansa Viceland TV pentru populația vorbitoare de limba franceză, în urma unui acord cu Groupe V Media.

viewscnt
Afla mai multe despre
vice media