United Media Services, inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek

United Media Services, inclusă în Top 100 Global: Fastest Growing Companies al Adweek
scris 7 oct 2020

Agenția românească de media full-service United Media Services a fost aleasă în topul 100 global al agențiilor cu cea mai mare creștere (Adweek Global Top 100: Fastest Growing Agencies).

Acesta onorează 100 de agenții de top din lume și 10 provideri de soluții de top care au dovedit o creștere solidă a business-ului lor în ultimii 3 ani la rând, în perioada 2017-2019: companii holding sau independente, cu focus global sau regional, precum și organizații care oferă servicii ce pornesc de la generare de lead-uri și ajung până la campanii digitale și campanii dezvoltate pe mobil. Distincția premiază doar companiile care au obținut rezultate excepționale în acești trei ani de zile.

Urmărește-ne și pe Google News

“Sunt foarte fericită că United Media Services a fost inclusă în Global Top100 Fastest Growing Agencies, top publicat anual de Adweek, una dintre cele mai apreciate publicații dedicate industriei din care facem parte. Un rezultat și o recunoaștere internațională cu care o agenție locală nu se întâlnește foarte des. Dedicarea noastră totală către creșterea business-urilor clienților noștri, focusul constant către dezvoltarea celor mai bune capabilități digitale și determinarea noastră permanentă de a ne autodepăși, ne-au ajutat să devenim echipa de astăzi. Îmi felicit toți colegii, pentru că merită pe deplin!,” a spus Dana Bulat, General Manager United Media Services.

United Media Services este o agenție full-service, cu focus digital, cu biroul în București și cu capacități de coordonare regională. Agenția lucrează în prezent pentru mai mult de 60 de clienți și 100 de branduri din categorii dinamice și pline de provocări, precum: retail, pharma, telecom, e-comm, FMCGs, financiar, etc.

United Media Services conectează detaliile legate de comportamentul consumatorului cu strategia de comunicare și datele de consumator cu strategia de business pentru a genera rezultate tangibile, măsurabile și de asemenea, pentru a dezvolta campanii integrate de comunicare, cu focus în digital, care își ajută clienții să atingă cât mai multe persoane, în cele mai relevante modalități. În plus, agenția s-a impus la numeroase festivaluri locale și regionale și este focalizată în principal pe creșterea business-ului clienților săi.

Adweek este una dintre sursele principale de informație și insight-uri din ecosistemul de brand marketing. Prima dată publicată în 1979, revista multi-premiată Adweek atinge o audiență de mai bine de 6 milioane de profesioniști, prin platforme multimedia ce includ: print, digital, evenimente, podcast-uri, newslettere, social media și aplicații mobile.

viewscnt
Afla mai multe despre
united media services
adweek