Ultima Ordonanță militară adoptată de Ministerul Afacerilor Interne în scopul frânării escaladării pandemiei de coronavirus prevede că mesajele de interes public ale autorităților, legate de pandemie, dar și cele sponsorizate de entități private, care trebuie difuzate obligatoriu de către mass media, nu vor mai "mânca" din spațiile de publicitate.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
"În perioada în care este instituită starea de urgență, alertele sanitare, comunicatele, textele, materialele fotografice și audio-video cu mesaje de interes public care sprijină măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19, guvernamentale și/sau sponsorizate de către operatorii economici publici sau privați, persoane fizice sau organizații neguvernamentale, vor fi mediatizate gratuit și se vor adăuga ca timp suplimentar spațiului alocat pentru publicitate", prevede Ordonanța.
"Mesajele de utilitate publică se vor adăuga ca timp suplimentar spațiului alocat pentru publicitate, pentru a nu afecta resursele financiare pentru mass media", a declarat ministrul de Interne, Marcel Vela.
Actul normativ precizează că difuzarea categoriilor de mesaje menționate va fi solicitată radiodifuzorilor sau instituțiilor mass-media de către Grupul de comunicare strategică din cadrul Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență, acestea urmând să fie identificate în momentul difuzării cu mențiunea „Mesaj de utilitate publică”.