McCann PR a lansat o nouă agenție, The New, specializată pe digital și creație, cu deviza "scratch that".
The New promite o atitudine de digital punk și un model de business disruptiv, unde costurile variază în funcție de chimia client-agenție și de valorile comune. Prima ofertă: "clientul stabilește fee-ul la prima campanie".
Acum 17 ani, McCannPR a apărut ca un răspuns curajos la o provocare. Performanța echipei în domenii ca FMCG, Health, Technology, Sport & Lifestyle a redefinit departamente specializate care au devenit repere în industrie, conduse de leaderi pasionați de ceea ce fac și a căror energie a fost dintotdeauna motorul agenției.
Au urmat premii locale și internaționale și un portofoliu de clienți leaderi în industriile respective. Proiecte regionale, globale, afilieri la rețele internaționale. Anul pandemiei a însemnat reinventarea modelului de business și consolidarea atât a ariilor de expertiză, cât și a echipei. Cea mai creativă, dinamică și performantă agenție de PR din România are astăzi un festival de muzică, premii la Cannes, IPRA, Sabre, Golden Drum, un departament de strategie, unul de creație și oferă de trei ani servicii integrate pentru clienți din toate ariile de business. Următorul pas firesc era formalizarea acestor noi arii de expertiză într-o agenție de creație și comunicare în mediul online.
"E momentul să privim înainte, pentru că asta ne-a caracterizat dintotdeauna. MCCANNPR a fost mereu agenția care a știut că poate face mai mult. Acum trei ani am formalizat un departament de creație și unul de strategie care astăzi numără în total peste 25 de oameni și redefinesc continuu produsul agenției. Acum suntem aici pentru a accepta o provocare și a recunoaște o oportunitate. Pentru a primi în familie o nouă agenție“, a declarat Imola Zoltan, managing partner McCannPR/ The New.
The New este agenție de digital și creație, cu o echipă din care fac parte oameni cunoscuți în piață.
"The New este agenția în care ne-am dorit dintotdeauna să lucrăm. Născută din dragostea pentru idee, obsesia pentru craft și ceea ce eu numesc “frustrările corecte”, The New este răspunsul la îndemnul "scratch that", însăși deviza noastră", spune Claudiu Dobriță, executive creative director McCannPR/ The New.
CITEȘTE ȘI Directorul BioNTech estimează că în 2022 ar putea fi nevoie de un vaccin îmbunătățit împotriva Covid"Sunt atras de digital încă de când abia începusem ca programator într-o agenție sinonimă cu pionieratul în domeniu. La scurt timp dupa aceea, am devenit antreprenor, îmi făceam agenția mea. Aveam multă ambiție și obsesia lui “se poate mai bine”. 15 ani mai târziu, echipa pe care am format-o este premiată pentru creativitate și eficiență și respectată de clienți și parteneri. Nu ne-am dat în lături de la nicio provocare și am început fiecare proiect cu încredere unii în alții. Am venit să pun umărul la The New pentru oameni și pentru ce știu că putem face împreună. Avem aceleași valori, aceleași ambiții, aceeași energie. Faptul că am ajuns pănă aici este rezultatul viziunii noastre comune. Aceea de a lucra mai bine împreună, de a avea mai multe specializări dar o singură cultură organizațională, cu accent pe oameni, pe talentul, rolurile și responsabilitățile lor: strategi, creativi, tech people sau project managers, împreună formează cea mai hot echipă din oraș”, a afirmat Ionuț Ciobanu, managing director The New.
"Ne deschidem noi uși către ATL și Digital și întregim astfel o familie care cuprinde toate entitățile specializate, care vor lucra împreună pentru un produs mai complex, mai competitiv. Și deschidem și noi larg ușa clienților care au curajul să încerce ceva nou, cu un incentive: la prima colaborare, clientul beneficiază de un fee preferențial, o premieră pe piața din România - plătește exact cât crede că valorează ideea. Suntem atât de încrezători, da”, încheie Imola Zoltan.