Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, a anunțat, vineri, că renunță la vânzarea operațiunilor sale din Slovenia, pe fondul reducerii datoriilor și îmbunătățirii rezultatelor financiare. Autoritățile de reglementare au întârziat vânzarea operațiunilor CME din Slovenia, anunțată încă din vara anului 2017.
"De la momentul în care am anunțat intenția de a vinde operațiunile din Slovenia cu scopul de a reduce gradul de îndatorare, acum 18 luni, am înapoiat credite de circa 370 de milioane de dolari, reducându-ne datoria brută cu circa 30% și costul mediu de împrumut cu mai bine de jumătate, la 3,5%", a declarat Michael Del Nin, director general la CME.
Directorul CME a adăugat faptul că operațiunile din Slovenia, unde compania deține 5 posturi TV, au ajuns la un nivel al profitabilității neegalat în ultimul deceniu.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vânzarea operațiunilor din Croația a fost finalizată anul trecut, însă tranzacția din Slovenia, de circa 165 de milioane de dolari, a fost ținută în loc de autoritățile de reglementare.
CME deține în România posturile Pro TV, PRO TV Internațional, PRO Cinema și MTV România, precum și mai multe site-uri. Totodată, în operațiunile de pe piața românească sunt incluse și posturile din Republica Moldova.
CME este înregistrată în Bermude și listată la bursa NASDAQ din New York și la Bursa de Valori de la Praga. Grupul a fost înființat de omul de afaceri american Ronald Lauder 1994. CME are operațiuni în România, Bulgaria, Cehia, Slovacia și Slovenia.