Meciul de pregătire al tricolorilor lui Edi Iordănescu împotriva Naționalei Bulgariei a adus aproape 20.000 de spectatori pe stadionul Ghencea și milioane de români în fața micului ecran. Transmisă în exclusivitate de Prima TV, partida a plasat postul de televiziune din portofoliul Grupului Clever pe primul loc în audiențe la nivel urban și national.
Astfel, la nivel all urban, potrivit datelor Kantar Media, Prima TV a ocupat prima poziție cu 5,9 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3%. Populația de la orașe, din targetul 18-54, a fost, de asemenea, captivată de meciul Naționalei de fotbal. În intervalul 21.30-23.30, Prima TV a fost lider de audiență, cu 4,75 puncte de rating și o cotă de piață de 16.6%.
La nivel național, partida împotriva Bulgariei a fost de mare interes pentru telespectatorii care au așteptat să vadă un meci bun al tricolorilor și o victorie. Meciul s-a încheiat doar cu un egal, însă interesul telespectatorilor a așezat Prima TV pe primul loc în clasament cu 4,86 puncte de rating și o cotă de piață de 13,86%. Prima TV a fost secondată de Antena 1 iar poziția a treia a fost ocupată de Pro TV.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În pregatirea turneului Euro 2024, România a jucat cu Bulgaria și, potrivit datelor Kantar Media, în minutul de aur (23:20) peste 1 milion de telespectatori urmăreau partida la Prima TV.
Grupul Clever este unul dintre cei mai importanți jucători din piața media românească, care a reușit să se impună pe piața media din România dezvoltând o serie de proiecte curajoase în piața locală de televiziune, dar și în mediul online.
Grupul Clever țintește să ocupe o poziție unică într-un climat extrem de competitiv, iar strategiile de dezvoltare ale produselor media pe care le deține urmăresc o procedură integrată și simplificată cu scopul asumat de a livra o soluție ”state of the art” în ceea ce privește conținutul video oferit, calitatea programelor și diversitatea acestora. Portofoliul complet al grupului Clever conține 16 canale TV: PRIMA TV, PRIMA NEWS, PRIMA SPORT 1, PRIMA SPORT 2, PRIMA SPORT 3, PRIMA SPORT 4, PRIMA SPORT 5, PRIMA 4 K, PROFIT NEWS, AGRO TV, MEDIKA TV, CINEMARATON, PRIMA HISTORY, PRIMA COMEDY, PRIMA WORLD, NOSTALGIA TV si 9 website-uri (primanews.ro, primasport.ro, medikatv.ro, agro-tv.ro, profit.ro, cinemaraton.ro, primatv.ro, servuscluj.ro, primaplay.ro), împreună cu un complex de platforme social media interconectate, având comunități puternice, diverse și cu afinitate atât pentru conținutul online, cât și față de brandurile care le-au generat.