Platforma digitală The Hill, axată pe articole cu temă politică, a fost achiziționată cu 130 de milioane de dolari de Nexstar Media, companie de televiziune și internet, informează Variety.
Nexstar, care operează stații TV în 116 piețe și 120 de site-uri locale, a spus că achiziția The Hill îi va crește imediat câștigurile, scrie News.ro.
Networks Division a Nexstar operează NewsNation (fosta WGN America), rețea națională de știri și entertainment prezentă în 75 de milioane de gopodării, precum și rețeaua Antenna TV și WGN Radio din Chicago.
Acordul consolidează strategia de conținut a Nexstar concentrată pe știri, potrivit lui Tom Carter, președinte și COO al companiei.
În 2020, The Hill a avut 48 de milioane de utilizatori lunar și 2,2 miliarde de vizualizări, potrivit Comscore, în timp ce entitățile deținute de Nexstar au avut, în medie, lunar, 91 de milioane de utilizatori și 7,8 miliarde de vizualizări.
Potrivit companiei, împreună, The Hill și Nexstar au ajuns la o treme dintre consumatorii americani de media digitale.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemieThe Hill va aduce și peste 100 de jurnaliști la Nexstar, ale cărei NewsNation și operațiuni locale de știri au aproximativ 5.000 de jurnaliști angajați, care produc anual mai mult de 275.000 de ore de știri locale și naționale.
The Hill a fost fondată ca ziar în 1994 de democratul Jerry Finkelstein și de Martin Tolchin, fost corespondent New York Times.
HRS Management, birou financiar privat al lui Josh Harris, co-fondator al Apollo Global Management, este cel mai mare investitor al The Hill.