Platforma de streaming Paramount Plus a ViacomCBS urmează să fie lansată în Europa în 2022, iar Douglas Craig, SVP programe și achiziții, a vorbit în cadrul Mipcom de la Cannes, despre strategia serviciului.
Craig a spus că „Europa este următorul pas logic” pentru platforma deja lansată în 25 de teritorii anul acesta, inclusiv America Latină, țările nordice, Australia și Canada, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
El a descris Europa drept o piață „complicat” de pătruns, nu doar în termeni de cote pentru conținutul local, dar și referitor la numeroasele canale de distribuție, citează Variety.
„Filizofia noastră este distribuția ubicuă. Nu suntem neapărat concentrați pe direct la consumator, așa cum poate face Disney+”, a declarat el.
În Marea Britanie, Irlanda, Italia, Germania, Elveția și Austria, de exemplu, Paramount Plus va fi lansată pe platforme Sky.
Craig a explicat că, potrivit acordului, Paramount+ și SkyShowtime, societate Comcast/ViacomCBS, se vor exclude reciproc în mai multe teritorii, clienții având acces la una dintre ele, în funcție de loc.
„Pentru noi, în industrie, poate fi derutant, înțeleg asta, dar dacă ești consumator în aceste piețe, va fi destul de limpede. Vei avea acces la una sau la cealaltă”, a adăugat el.
Craig a adăugat: „Când intrăm pe o piață, știm că nu - ei bine, sperăm să detronăm Netflix -, dar știm că nu asta este strategia noastră de ieșire pe piață. Așadar, știți că ne-am poziționat pe locul doi, trei sau patru”.
Reprezentantul ViacomCBS a vorbit și despre conținutul local versus cel american prezentat pe Paramount Plus, despre film versus televiziune.
CITEȘTE ȘI Alertă alimentară. Pâine contaminată cu oxid de etilenă, vândută într-un lanț de hipermarketuri„Filmele sunt o unealtă fantastică pentru a atrage oamenii să se aboneze la serviciul nostru. Dar veți fi surprinși de lucrurile despre care oamenii spun că îi țin abonați. De exemplu, conținutul pentru copii este un factor important, librăria de film, de show-uri de televiziune”.
Paramount+ își recuperează treptat conținutul de la distribuitori. „Scopul nostru este să repatriem acel conținut și să îl aducem înapoi acasă, ca să spunem așa. La cum sunt distribuite, nu se poate întâmpla peste noapte”.
Craig a mai precizat că sunt avute în vedere diverse forme de streaming, inclusiv AVOD și SVOD, și a reiterat angajamentul Viacom pentru liniar. „Compania noastră a fost construită pe televiziunea liniară. Este încă o parte uriașă din interesul nostru, nu ne îndepărtăm de asta”.
Platforma de streaming Paramount+ a fost lansată la începutul lunii martie 2021 și reprezintă o versiune îmbunătățită a CBS All Access, care a debutat în 2014. Ea a fost lansată în America de Nord și America Latină, în țările scandinave, și, de la jumătatea anului, în Australia.
Paramount+ oferă tot conținutul CBS All Access - CBS, BET, Comedy Central, Nickelodeon, MTV și Smithsonian Channel - la care sunt adăugate sute de filme Paramount Pictures. În plus, utilizatorii vor putea urmări programe live ale posturilor CBS, CBSN, CBS Sports HQ și ET Live. CEO-ul ViacomCBS, Robert Bakish, a anunțat la finalul primăverii că, din 2022, planul Paramount+ este să lanseze săptămânal câte un film original.