Sistemul de operare cu care Google vrea să cucerească piața televizoarelor va avea, în curând, opțiuni pentru crearea profilurilor de utilizator și watchlist-uri.
Google vrea să ofere o experiență mai personală utilizatorilor săi și va face asta mai bine cu ajutorul profilurilor de utilizatori, care vor putea fi folosite de cei care accesează același televizor sau Chromecast.
Fiecare dintre utilizatorii care au acces la un dispozitiv cu Google TV își va putea crea propriul profil, cu propriile setări, recomandări și listă de filme și seriale aflate în curs de vizionare.
CITEȘTE ȘI Instagram pregătește măsuri de protecție a adolescențilorPentru a păstra, totuși, o experiență cât mai simplă, aplicațiile instalate și datele de logare în cadrul acestora pot fi disponibile pentru toate profilurile create.
Din noiembrie, când vor fi lansate noile profiluri, Google TV va începe să afișeze în cadrul acestora conținut personalizat și dincolo de video, precum știri și rezultate sportive. Acest tip de informații va fi afișat în modul ambiental, care devine activ atunci când televizorul este lăsat deschis fără a fi folosit activ.
Watchlist-ul va funcționa similar funcției cu același nume de pe Netflix sau alte servicii de streaming. Pe această listă utilizatorul va putea adăuga filme și seriale pe care vrea să le urmărească la o altă dată.
Noile facilități vor fi disponibile pe “Chromecast with Google TV” și pe televizoarele care folosesc sistemul de operare dezvoltat de Google, precum cele vândute de Sony și TCL.