Paramount Global a raportat venituri trimestriale sub estimări, informație care a dus la scăderea acțiunilor cu 6%, dar gigantul media a atras în continuare milioane de abonați noi la serviciul său de streaming, transmite Reuters.
Veniturile totale au scăzut cu aproximativ 1%, până la 7,33 miliarde dolari în primul trimestru, fiind sub estimările analiștilor de 7,38 miliarde dolari, potrivit datelor IBES de la Refinitiv, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Paramount a spus că veniturile segmentului său de media TV, cel mai mare generator de venituri, au scăzut cu 6% comparativ cu anul trecut, când difuzarea Super Bowl LV de către CBS - un campionat în acest an susținut de NBC, deținută de Comcast, a adus mai mulți telespectatori și venituri din reclame.
Rezultatele vin într-un moment în care Wall Street este îngrijorată cu privire la viabilitatea pe termen lung a streamingului, pe măsură ce boom-ul pandemiei se estompează, serviciul rival Netflix pierzând 200.000 de abonați în primul trimestru.
”Vedem riscuri pentru piețele potențial saturate și extrem de competitive ale streamingului, atât în SUA, cât și în străinătate”, a scris analistul CFRA Kenneth Leon într-o notă de marți adresată clienților.
Paramount+ a înregistrat o creștere în trimestru, adăugând 6,8 milioane de abonați datorită unor titluri precum ”Scream” și ”The Lost City”.
Veniturile din activitatea companiei direct către consumatori, care include Paramount+, au crescut cu 82% datorită unei creșteri de 59% a vânzărilor de anunțuri și a unei creșteri de 95% a veniturilor din abonamente.
Într-o convorbire telefonică cu investitorii, directorul general al Paramount Global, Bob Bakish, a declarat că compania va aduce Paramount+ în India în 2023 prin intermediul companiei mixte Viacom18, în urma relației dintre Walt Disney și Hotstar, un favorit pentru sport și conținut regional.
Directorul financiar al companiei a spus în timpul discuției că conflictul dintre Rusia și Ucraina va reduce creșterea abonaților cu 3 milioane în al doilea trimestru, dintre care aproximativ două treimi sunt abonați la un serviciu non-Paramount+ specific pieței din Rusia.
Veniturile din afacerile cu divertisment filmat ale companiei au scăzut cu aproximativ 27% în trimestrul 1, din cauza veniturilor mai mici din licențiere.
Profitul net atribuit Paramount a scăzut la 433 milioane dolari, de la 911 milioane dolari cu un an mai devreme.
Excluzând elementele excepționale, gigantul media a obținut un profit de 60 de cenți pe acțiune în trimestrul încheiat la 31 martie, peste așteptările de 51 de cenți.