Nouă interdicție de publicitate pregătită pentru produsele din tutun

Nouă interdicție de publicitate pregătită pentru produsele din tutun
scris 25 mar 2021

Funrizorii de servicii media audivizuale vor avea interzisă difuzarea oricărei forme de publicitate nu doar pentru țigări și alte produse din tutun, ci și pentru țigarete electronice și flacoane de reumplere.

De ce este important: În prezent, legislația în vigoare prevede că orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru țigări și alte produse pe bază de tutun este interzisă.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piedici CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piedici

Un proiect de lege redactat la nivel guvernamental propune acum ca interdicția în vigoare să se aplice inclusiv pentru țigarete electronice și flacoane de reumplere.

În mod similar, proiectul prevede că în cadrul programelor se interzice plasarea de produse nu doar pentru țigări și alte produse din tutun, ci și pentru țigarete și flacoane de reumplere.

Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane CITEȘTE ȘI Modalitatea prin care antreprenorii români își pot promova produsele către sute de mii de persoane

De asemenea, va fi interzisă sponsorizarea serviciilor sau programelor media audiovizuale de către persoane fizice sau juridice a căror activitate principală este fabricarea sau comercializarea acestor produse.

În schimb, furnizorii de servicii media audiovizuale sunt încurajați să dezvolte coduri de conduită privind comunicările comerciale audiovizuale, care să aibă ca scopuri principale cel puțin următoarele:

Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta! CITEȘTE ȘI Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta!

a) reducerea în mod efectiv a expunerii minorilor la comunicările comerciale audiovizuale având ca obiect băuturile alcoolice;

b) reducerea în mod efectiv a expunerii copiilor la comunicările comerciale audiovizuale pentru produse alimentare și băuturi care conțin substanțe nutritive și substanțe cu efect nutrițional sau fiziologic, în special grăsimi, acizi grași trans, sare sau sodiu și zaharuri, al căror consum excesiv nu este recomandat în regimul alimentar global.

Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoi CITEȘTE ȘI Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoi

Astfel de comunicări comerciale audiovizuale nu trebuie să scoată în evidență calitatea pozitivă a aspectelor nutriționale ale unor astfel de produse alimentare și băuturi, prevede proiectul de lege, care în acest caz face însă recomandări. 

viewscnt
Afla mai multe despre
publicitate
reclama
tutun
tigari
electronic
flacon
reumplere
interzice
proiect
lege