New York Times a depășit pragul de 7 milioane de abonați în luna octombrie, a anunțat joi grupul, care a câștigat 2 milioane de abonați digitali de-a lungul unui an, informează AFP.
Potrivit strategiei sale, grupul de presă se bazează din ce în ce mai mult pe conținutul său plătit pentru a reduce importanța publicității pentru veniturile sale, scrie Agerpres.
În urmă cu doi ani, publicitatea reprezenta încă aproape 40% din cifra de afaceri (38%). În al treilea trimestru al anului 2020, doar 18% din venituri erau obținute din publicitate, față de 70% din abonamente.
În cele trei luni din iulie până în septembrie, creșterea cifrei de afaceri din abonamente a făcut mai mult decât să compenseze noul declin al publicității (minus 30% pe un an).
Pentru prima dată, cifra de afaceri din abonamentele online a depășit-o pe cea din abonamentele la ediția tipărită.
Numărul de abonamente la ediția tipărită reprezintă astfel doar 12% din totalul abonamentelor, dar încă aproape jumătate din veniturile asociate.
În total, cifra de afaceri este cvasi-stabilă (minus 0,4%), la 426 milioane de dolari - mai bună decât prognozele analiștilor, care se așteptau la 411 milioane, potrivit unui consens stabilit de site-ul Yahoo!Finance.