Apple, Netflix și alte platforme de streaming se gândesc la posibilitatea de a achiziționa "No Time to Die", viitorul film James Bond care urma să fie lansat în aprilie, scrie Variety.
Lansarea filmului a fost amânată de mai multe ori. Producția va putea fi văzută în 2021, scrie News.ro.
MGM, studioul care se află în spatele filmului, ar fi pierdut între 30 și 50 de milioane de dolari din cauza întârzierilor, potrivit unor surse.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Bloomberg a anunțat prima dată despre aceste discuții, care au fost subiectul zilei la Hollywood. Alte studiouri, precum Paramount și Sony, au adunat zeci de milioane de dolari din vânzarea filmelor precum "Greyhound", "Coming 2 America" și "Without Remorse" platformelor de streaming.
"Nu comentăm zvonuri. Filmul nu este de vânzare. Lansarea filmului a fost amânată până în aprilie 2021 pentur a păstra experiența din sală a spectatorilor", a declarat un purtător de cuvânt al MGM pentru Variety.
Filmul "No Time to Die" a avut costuri de producție de peste 250 de milioane de dolari.
„No Time to Die” este regizat de Cary Joji Fukunaga, care a mai semnat „Maniac” (2018), serial Netflix, „Beasts of No Nation” (2015) și a scris „It” (2017). Fukunaga a scris scenariul „No Time to Die” împreună cu Phoebe Waller-Bridge și Scott Z. Burns.