Rețeaua de televiziune americană NBC, ce aparține companiei Comcast Corp, a vândut spațiu de publicitate în valoare de 1,2 miliarde de dolari pentru transmisiunile de la Jocurile Olimpice de vară de la Rio de Janeiro, un eveniment de la care vor fi transmise în direct, în prime time, pentru telespectatorii americani, unele dintre cele mai importante competiții sportive din lume, scrie Reuters.
NBC vinde spațiu de publicitate într-un ritm mai alert decât la Jocurile Olimpice de la Londra din anul 2012, a anunțat, joi, Seth Winter, vicepreședintele executiv al vânzărilor de spațiu publicitar al NBC Sports Group, scrie News.ro.
Problemele ce înconjoară Jocurile Olimpice de la Rio au crescut interesul pentru eveniment, potrivit lui Winter.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brazilia se confruntă cu probleme precum o situație politică volatilă, îngrijorări în privința nivelului de criminalitate din Rio și virusul Zika, poluarea apei și infrastructură slab dezvoltată.
”Sună puțin distorsionat sau pervers, oricare ar fi cuvântul potrivit, dar ajută la creșterea conștientizării că Jocurile Olimpice vor avea loc în America de Sud. Ar trebui să hibernezi sub o piatră ca să nu înțelegi asta”, a spus Winter, într-o conferință organizată la Rio de Janeiro.
În contextul diferenței mici de fus orar între Brazilia și Statele Unite ale Americii, televiziunea americană va transmite mai multe evenimente în direct, precum atletism și înot, decât în Londra, în 17 nopți consecutive, în perioada 5 – 21 august.
CITEȘTE ȘI Isărescu a decis să își dezvăluie salariul, după ce, în ultima vreme, s-au făcut mai multe speculații pe acest subiect”Evenimentele în direct dau rețelei NBC încrederea de a se angaja în fața publicitarilor la audiențele pe care credem că le putem atinge”, a spus Winter.
Însă, radiodifuzorul american plănuiește să difuzeze ceremonia de deschidere de vineri cu întârziere, fapt ce a generat critici pe rețelele de socializare.
NBC s-a angajat, în urmă cu doi ani, să plătească 7,65 de miliarde de dolari pentru drepturile de a transmite șase Jocuri Olimpice, în perioada 2022 – 2032, înainte ca orice altă companie de media americană să poată licita. Winter a făcut o aluzie că Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro sunt profitabile pentru rețea.
Peste 75% din vânzările de spațiu publicitar sunt atrase de radiodifuzorul principal al rețelei, deși există și vânzări de spațiu publicitar pe cablu și digital, potrivit lui Winter.
Anterior, NBC a transmis că a atins pragul de un miliard de dolari din vânzări de spațiu publicitar pentru Jocurile Olimpice de la Rio de Janeiro, cu patru luni înainte de debutul acestei ediții a Jocurilor Olimpice de vară.