Brandathlon 2016 – Competiția brandurilor entuziaste

Brandathlon 2016 – Competiția brandurilor entuziaste
scris 3 aug 2016

Cea de-a 6-a editie «Cel mai promitator brand romanesc» devine «Brandathlon». Triatlonul brandurilor cool inglobeaza trei probe – inscriere, jurizare si decenarea premiului. Miza reprezinta proiectul de branding in valoare de 10.000 de euro, acordat celui mai atractiv si promitator proiect inscris.

Brandathlon este o platforma in cadrul careia antreprenorii fac networking, se train-uiesc pe diferite domenii si afla despre rolul brandului in evolutia afacerii lor. Brandathlon este despre efortul sustinut in ultimii 6 ani de echipa INOVEO pentru a oferi antreprenorilor oportunitatea de a experimenta, pe propriul brand, avantajele date de un program complet de branding in cadrul categoriei in care activeaza, asupra competitiei si, nu in cele din urma, imaginea creata in mintea consumatorilor.

Urmărește-ne și pe Google News

Dintre membrii juriului deja confirmati fac parte Niels Schnecker – Consultant financiar, Andreea Bonis – Marketing coach, Nicu Dendiu – Antreprenor, Lucian Ionita – Trainer comunicare, Roxana Iancu – Marketing Manager si Dochita Zenoveiov – Brand Innovator. Expertiza acestora in publicitate, marketing, domeniul financiar, televiziune, antreprenoriat le ofera o viziune de ansamblu asupra potentialului de dezvoltare al brandurilor.

“Evolutia economiei autohtone depinde si de cat de bine articulate sunt brandurile romanesti intr-o piata globala foarte competitiva. Brandathlon este linia de start. Antreprenorii participa pentru networking, pentru informare, pentru cunoastere si pentru marele premiu.” - Dochita Zenoveiov, Brand Innovator.

Pentru a afla mai multe despre Brandathlon, va invitam pe www.brandathlon.com,

https://twitter.com/brandathlon

https://www.facebook.com/brandathlon/

https://www.instagram.com/brandathlon/

viewscnt
Afla mai multe despre
brandathlon 2016