McDonald’s în România a publicat Raportul de sustenabilitate pentru anul 2023

McDonald’s în România a publicat Raportul de sustenabilitate pentru anul 2023
scris 14 iun 2024

Raportul de sustenabilitate pentru anul 2023, publicat de Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, detaliază impactul economic, social și de mediu al activităților la nivel național și evidențiază angajamentul companiei față de comunitate și mediu.

Ne bucurăm să împărtășim pentru al cincilea an la rând rezultatele McDonald’s în România în domeniul sustenabilității. În 2023, am continuat să investim și să ne implicăm activ în comunitate,  am ajuns la 102 restaurante la nivel național și am implementat mai multe inițiative ecologice în restaurantele noastre. Suntem conștienți că eforturile noastre trebuie să fie constante pentru a ne atinge obiectivele și pentru a deveni o companie mai sustenabilă. Așadar, vom continua să fim transparenți, să analizăm cu atenție acțiunile și impactul nostru asupra mediului și, cu aceeași determinare de până acum, vom lua măsuri pentru a integra noi practici și materiale sustenabile în restaurante”, a spus Valentin Truță, Director General Premier Restaurants România

Urmărește-ne și pe Google News

McDonald’s se implică activ și în proiecte care sprijină educația și sănătatea. În calitate de partener de misiune al Fundației pentru Copii Ronald McDonald, compania susține Casele Ronald McDonald în România și oferă sprijin familiilor în momente vulnerabile. În 2023, prin campania de strângere de fonduri derulată, s-au colectat donații în valoare de peste 3 milioane de lei pentru a oferi ajutor familiilor din România care au copiii spitalizați.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

6 restaurante deschise și un total de 102 restaurante la nivel național în 2023

În 2023, McDonald’s a deschis șase restaurante noi în București, Botoșani, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Pitești și Dumbrăvița, ajungând la finalul anului la un total de 102 restaurante la nivel național. Prin deschiderea acestora s-au creat noi locuri de muncă și oportunități de dezvoltare pentru echipe.

McDonald’s a continuat să investească și în soluții digitale, cum ar fi Experience of the Future, care modernizează experiențele din restaurante, reduce timpul de așteptare pentru clienți și ajută la reducerea risipei alimentare în bucătărie. Până la sfârșitul anului 2023, aproape 90% dintre restaurantele McDonald’s erau dotate cu această tehnologie, iar investițiile vor continua și în 2024, astfel încât toate unitățile să beneficieze de această experiență.

De asemenea, aplicația de mobil McDonald’s a înregistrat peste 4 milioane de descărcări, oferind clienților acces la oferte personalizate, recompense și informații nutriționale despre produse.

Angajament față de calitatea ingredientelor

McDonald’s colaborează cu furnizori de încredere, pentru a asigura calitatea și siguranța alimentelor. Partenerii care livrează produse către McDonald’s îndeplinesc standarde stricte de calitate și sunt verificați anual prin audituri de Siguranță Alimentară și de Responsabilitate Socială.

McDonald’s lansează constant produse noi pentru a răspunde tuturor preferințelor clienților și utilizează ingrediente de calitate superioară, cum ar fi piept de pui de la Transavia,  legume proaspete de la Eisberg, chifle de la Lantmännen sau ouă bio de la Familia Toneli pentru produsele de mic dejun.

McDonald’s a primit certificarea de angajator de top în România

McDonald’s este unul dintre cei mai mari angajatori din industria alimentară din România, depășind pragul de 6.000 de angajați în februarie 2024. Acest progres subliniază succesul politicilor companiei de a crea un mediu de lucru sigur, incluziv și motivant. În plus, McDonald’s a primit certificarea de angajator de top în România, prin programul „Best Places to Work”.

McDonald’s oferă oportunități de dezvoltare profesională și promovează din interior, astfel că pozițiile manageriale ocupate în restaurante sunt atribuite angajaților care au evoluat în companie. În același timp, compania a continuat să încurajeze performanța școlară, acordând burse în valoare totală de 300.000 lei net angajaților studenți cu rezultate deosebite pe plan profesional și academic.

Implicare în comunitate și angajament pentru planetă

În 2023, McDonald’s a continuat să implementeze măsuri pentru a reduce impactul asupra mediului. Compania a introdus în toate restaurantele tăvi din plastic 100% reciclat și în 4 restaurante noi de tip Drive-Thru a integrat panouri fotovoltaice pentru consumul propriu. De asemenea, 60% dintre restaurantele McDonald’s au coșuri de colectare separată, destinate clienților. Angajamentul companiei este de a folosi 100% ambalaje din surse regenerabile, reciclabile sau certificate până în anul 2025. În prezent, acest obiectiv a fost atins în proporție de 95%.

Mai mult, grupul Premier Capital, în colaborare cu echipele globale McDonald’s, contribuie activ la inițiativele internaționale privind schimbările climatice. Aceste eforturi includ implementarea strategiei de zero emisii de carbon până în 2050, măsuri de protejare și conservare a pădurilor, precum și reducerea emisiilor asociate cu producția de carne de vită.

Pentru a încuraja implicarea echipei în acțiuni de voluntariat și susținerea comunităților locale, McDonald’s a continuat și în 2023 programul național intern Voluntar@M prin implicarea angajaților în acțiuni de ecologizare, plantare sau sprijin pentru Casele Ronald McDonald.

Pentru detalii suplimentare, raportul de sustenabilitate al companiei poate fi consultat pe www.mcdonalds.ro/despre-noi.

viewscnt
Afla mai multe despre
premier restaurants românia
mcdonald’s