Conglomeratul de publicitate și marketing Omnicom Group a recomandat clienților să-și întrerupă cheltuielile pe Twitter, pe termen scurt, potrivit unui memoriu intern văzut de Reuters.
Omnicom deservește peste 5.000 de clienți în 70 de țări, inclusiv McDonald's Corp și Apple, scrie News.ro.
Nota nu a menționat clienții după nume și nu este clar dacă vreunul dintre ei a întrerupt cheltuielile publicitare pe Twitter.
Mișcarea, relatată pentru prima dată de site-ul de știri tehnologice The Verge, subliniază un scepticism tot mai mare în rândul agențiilor și mărcilor cu privire la viitorul site-ului de microblogging de la preluarea de către Elon Musk, în valoare de 44 de miliarde de dolari.
CEO-ul Tesla a învinuit grupurile de drepturi civile care fac lobby pe lângă agenții de publicitate de pe Twitter să boicoteze serviciul până când Musk clarifică modul în care va controla dezinformarea și discursurile instigatoare la ură asupra serviciului pentru scăderea ”masivă” a veniturilor.
”Abilitatea Twitter de a-și menține nivelul anterior al măsurilor de siguranță și eficacitatea mărcii pare a fi împiedicată pe termen imediat. Deși OMG consideră că este puțin probabil ca acest lucru să aibă ca rezultat un mediu cu risc semnificativ mai mare pentru agenții de publicitate, riscul de a fi asociat cu conținut nesigur ar putea crește și, ca atare, ar trebui luat în considerare atunci când se decide utilizarea platformei”, potrivit notificării.
Vânzările de reclame au reprezentat peste 90% din veniturile Twitter în trimestrul al doilea.
Luna trecută, producătorul american de automobile General Motors a declarat că a oprit temporar publicitatea plătită pe Twitter.